noen som kan hjelpe meg????

stineliten

Glad i forumet
hvordan får man alle disse fine symbolene og tickersene??? skjønner ikke stort av dette..... hehe...

Ta en titt på testforumet, der står det en fin og grei "oppskrift"[:)]

Velkomen hit forresten[:)]

Visst ikke dette ble helt feil så kan du trykke på denne linken for å få oppskriften.. [8D] http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=9193

takk for hjelpen... første gang jeg er her.... sånn er det vet du når man ikke er et lite datageni[;)][;)]

Men du fikk jo til, å den ble jo kjempe flott!! [:D] Velkommen til å gratulerer så kjempe masse med den lille! [:D]

takk takk... du er heldig som er så langt på vei... er så sinnsykt utålmodig..... skulle gjerne hatt bebisen nå....[:D]

Jeg føler det ikke sånn.. Synes det er en evighet til! [8D] Men jeg husker jo godt hvordan det var å være der du er da.. Men jeg trur man lett kan misforstå tickerne dine.. Siden den ene sier at du har født å den andre sier at barnet er 10 uker gammel..

hehe kan jo ikke få til alt på en gang????[:@]

jeg er gravid... bare litt problemer med de greiene... [:'(]

Hehe.. Skjønte jo det da! Jeg fikk heller ikke til med engang! Bare å prøve seg fram, så får du nok til[:D]

rakkern... ble feil igjen.. går det an å skrive liksom uten å skrive til en spes??

Jeg vet faktisk ikke.. Jeg har ikke skrevet på noen av mine.. Bare når jeg har termin!

men jeg tenkte sånn på deg og meg og andre liksom.. må jeg trykke på en spesiell for å skrive, eller kan man skrive bare på siden generelt???

nå tror jeg at jeg har fått det til...... du sprekker snart du??? jeg har bare såvidt begynt.... gleder med masse....

ååja.. Hehe.. Du må trykke på et innlegg for å kunne svare på det.. Men skal du skrive privat til noen så trykker du PM på den personen.. hehe.. Jeg er sååå dårlig å forklare[8D]

hei og velkommen, stineliten[:D] gratulerer med spiren og lykke til videre i svangerskapet[;)]

Back
Topp