noen som kan hjelpe meg?

|Lica|

Forumet er livet
jeg er ny her inne og ser at alle har sånn ticker.. lurer på hvordan jeg og kan få det.. jeg har vært innpå den siden hvor man lager de men får det ikke fram i forumet..

måtte bare prøve en gang til.

funket ikke det heller nei..

står oppskrift på ticker lenger ned på testforumet[;)] hei og velkommen til et kjempekkoselig forum[:)]

jeg klarte alt helt til jeg skulle legge det inn på min profil, men der står det ingenting om signatur?

jeg får vel bare gi opp..

må ikke gi opp......viss du trykker på min profil, så skroller du ned hvor det står min signatur....lim inn tickeren din der og trykk på oppdater nederst på siden.......

Prøv å se om det hjalp?

Hei

Jeg slet litt jeg også [8|]

Jeg kopierte den øverste boksen i Lilypie.com. Derfor fikk det ikke til. Det er den midterste man skal kopiere og lime inn på signatur. Deretter sjekk om du har krysset av ved "Alltid legg til signatur ved innlegg" (rett under boksen signatur). Oppdater og da har du sikkert fått det til.

Lykke til [:D]

der hvor jeg kan endre min profil står det ingenting om signatur?

jeg får det kun til hvis jeg kopierer hele tiden. men får ikke lagt det inn på min profil.. der hvor jeg endrer min profil får jeg bare opp om jeg ønsker ditt og datt..

VILLE BERRE ØNSKE DEG VELKOMMEN!!

Ja, du må altså gå helt øverst på f.eks denne siden, DER står det min profil (blandt mange andre valg)
og går du DEN veien kommer du til alt som har med forumet å gjøre (bortsett fra å endre forum-navn)

wii.. no fikk jeg det til..

Velkommen hit til deg...

Velkommen skal du være- og gratulerer med prinsen i magen [:D]

takk for det.. gleder meg kjempe masse.. :D

hei.. jeg har nettopp blitt medlem her og ikke forsøkt meg på så mye.. men slet mye med å få opp den tickeren eg har no.. eg er 27 uker og noen dager på vei.. du då?

Back
Topp