Noen som kan hjelpe meg???

Linni

Forumet er livet
VIP
Trenger hjelp!!!!!

Jeg har slete me diare så og si siden jeg fikk Ole Martin.
Har låge inn en gang for da hadde jeg diare 15 ganger til dagen i 3 uker så jeg ble uttørka.
Svelgte slangen og fikk den opp i rompedompen [:'(]
De fant da litt betennelse i tarmen og var en pencelin jeg hadde godt på som jeg ikke tålte.

Men nå har jeg begynt me diare iperioder igjen der det er slim som kommer me blod noen som har hatt dette og kan si hva det er??
Har det igjen i dag og får magesmerter.

huff da.. hørtes ikkebra ut.. kanskje kontakter lege over helga om det ikke er blitt noe bedre...

iallefall god bedring[:)]

Klem[:)]

ORIGINAL: Cornelia80

Huff, hørtes langt fra koselig ut.
Ingen erfaring selv, men jeg synes det høres nokså alvorlig ut, i og med at det kommer blod ut. Jeg ville tatt en telefon til legevakten, dersom jeg var deg.

Ingen erfaring selv, men jeg synes det høres nokså alvorlig ut, i og med at det kommer blod ut. Jeg ville tatt en telefon til legevakten, dersom jeg var deg.

Få det undersøkt av lege!

ORIGINAL: *Gitte87*

sambo har det slik. å han har Ulcerøs kolitt

be om en skikkelig sjekk!!

Hva er det???

ORIGINAL: *LiLLa*

of...det hørtes jævlig ut..mildt sagt...du MÅ gå til legen å si ifra om dette,klemmer Linda

Tusen takk

ORIGINAL: Trine*Andrea

huff da.. hørtes ikkebra ut.. kanskje kontakter lege over helga om det ikke er blitt noe bedre...

iallefall god bedring[:)]

Klem[:)]

Huff, det hørtes ikke bra ut[:o]

Tok de avføringsprøve av deg da du var innlagt?

første jeg tenker er ulcerøs collitt... Gå til legen. Høres jammen ikke mye godt ut[&:] god bedring!

eg sjøl har ikkje opplevd da, men mormor har en tarmsjukdom som heter moubus cron ( vett kje heilt kossen du skive da ) ho har måtta opperert ut deler av tarmane og går veldig ofta på do.. onkelen min har arva da av ho.. mormor var veldig mye sjuk før de fant ut ka ho hadde, tarmane har problem med og ta opp næringstoffa i maten og da føre til diare,og at maten bare går rett igjenom.. da e kje nåe alder på å få denna sjukdommen trur eg.. mormor er nå 55 år, men fekk da for sikker 18 år sio, og onkel er 33 og fekk da for ca 8 år sio..

*massetrøstekozkoz*

ORIGINAL: unemoren

bare ring dem,, skader ikke å høre..

jeg kom på at det er mulig å få slike symptomer ved forskjellige allergier også, feks cøliaki og laktoseintoleranse.. Absolutt verdt å ta turen til legen hvertfall!

høres ut som ulceriøs colitt, samme symptomer, man blir desverre aldri helt frisk av det. vet hvor grusomt det er[:(]

Back
Topp