Eli81
Glad i forumet
Kom på jobb i dag, og her hadde de malt den ene av tre stuer. Planen er at de også skal male den andre i morgen, pluss hele gangen her. ( jeg jobber på et sykehjem ) Dette har de gjort, til tross for at jeg har bedt om at de skal vente til jeg går ut i permisjon. Jeg føler meg ikke særlig høy i hatten når jeg må gå her i malingslukt, og vite at dette ikke er bra for ungen.
Er det jeg som overreagerer? Eller er det faktisk slik at det er skadelig? Alle jeg snakker med sier forskjellig, så jeg vet snart ikke hva jeg skal tro.
Mest lyst til å hyle og skrike, for jeg føler at arb.plassen ikke tar noe hensyn!
Er det noen av dere som kan gi meg noen synspunkter / råd? Har noen av dere snakket med noen i en malerbutikk, og hørt hva som er skadelig og ikke?
Er det jeg som overreagerer? Eller er det faktisk slik at det er skadelig? Alle jeg snakker med sier forskjellig, så jeg vet snart ikke hva jeg skal tro.
Mest lyst til å hyle og skrike, for jeg føler at arb.plassen ikke tar noe hensyn!
Er det noen av dere som kan gi meg noen synspunkter / råd? Har noen av dere snakket med noen i en malerbutikk, og hørt hva som er skadelig og ikke?