Noen som kan hjelpe meg????

LeneM

Andre møte med forumet
Jeg hadde/skulle hatt EL sist lørdag, har IKM den 21. merka ikke noe spes i forbindelse med EL'en, men igår og i dag så har jeg hatt så innmari mye utflod. noen som vet hva det kan være??[8|] på forhånd takk... klemz til alle sammen
 
jeg har vært hos gynologen i dag og spørt litt om el. han så på ul at jeg har el i helgen.. og mye utflod er en fin tegn på el. og fint vis den er slimete som du kan strekke ut ca 10 cm... så hopp i sengen du og i hele helg. [;)]hehe...
 
får prøve det da.... men etter syklusen min så skulle jeg hatt EL på lørdag som var.[&:]
skjønner ingenting jeg...
 
Jeg hadde el på søndag og jeg har hatt utrolig mye utflod i dag jeg å... Ikke skjønner jeg det heller... Pleier å ha mye utflod jeg da, men syns dette var litt vel mye...
 
det er sånn jeg pleier å ha det å, så jeg skjønner ikke noe.... men det er kanskje ikke meninga!!
 
ORIGINAL: LeneM

det er sånn jeg pleier å ha det å, så jeg skjønner ikke noe.... men det er kanskje ikke meninga!!

Nei jeg trur ikke det er meninga vi skal skjønne noe som helst!
 
Hvordan vet du at du skulle hatt EL på lørdag?? Er det noe du har regnet ut i forhold til IKM?
 
Jeg har gått ut i fra den EL-kalkulatoren på forsia her. fikk siste mens på julaften.
 
Den kalkulatoren er kun en indikasjon, fordi el ofte er to uker før ikm, men dette varierer fra kvinne til kvinne.... Da er det ikke usannsynlig at det er el du har nå - har du sjekket om slimet (utfloden) danner en lang tråd om du forsøker å strekke den mellom to fingre? Hvis ja er det EL-slim, og du bør tilbringe litt tid i sengen med den utvalgte barnefaren.

Ønsker deg lykke til!!
 
Det er ikke sikkert det. jeg pleier å ha sån slim dagen etter sex uansett jeg...
 
Tusen takk for det svaret:lenemor. fint navn forresten... [:D] hehhe
eneste jeg er sikker på er at jeg har IKM den 21/1. Kan nesten stille klokka etter mensen min... men vi får prøve litt i helga oxo, vil at det skal spire snart...[:@]
 
nei jeg har ikke sjekka utfloden,bare ser at det er mye...men jeg skal gjøre det etterpå!
jeg har oxo utflod dagen etter sex,men det er ikke likt. å nå har vi heller ikke hatt det,så da håper vi på EL-utflod..
 
håper jo på det da!!!

Kos dere masse
 
Kremt.... Det er ikke bare sæd som kommer ut da...? Dere har vel hatt ekstra mye sex rundt el?

ORIGINAL: Pastella

Jeg hadde el på søndag og jeg har hatt utrolig mye utflod i dag jeg å... Ikke skjønner jeg det heller... Pleier å ha mye utflod jeg da, men syns dette var litt vel mye...
 
ORIGINAL: Pastella

Det er ikke sikkert det. jeg pleier å ha sån slim dagen etter sex uansett jeg...


Det er "rester", ikke utflod.

Dersom din utflod, som kommer bare fra deg, er sånn strekkbar, da er det EL-slim (kan også ta vanntesten "rester" kan visstnok løse seg opp i vann, men el-slim vil samle seg som en klump i bunnen) men dagen etter sex, eller samme dag (om du f.eks har morgensex) vil du ha div rester fra deg og fra ham som kommer ut samme veien, og det er gjerne også slimete ja (men ikke like strekkbart somregel)

EL-slim, på engelig ofte kalt EGGWHITEcm fordi det oppfører seg svært likt rå eggehvite, er et tegn på at el er nært forestående. EL finner somregel sted siste dagen du har slikt slim dersom du har det i mange dager. Eller den dagen det er der, dersom det bare er en dag.
 
er ganske sikker på at det ikke er "rester", vi har ikke hatt sex siden tirsdag,vi trodde jeg hadde EL forrige helg,så jeg tviler på at det er det som kommer. på dagen i dag var det nesten så jeg trodde mensen kom, føltes som om jeg ble våt men det var bare noe utflod-greier...
 
ORIGINAL: *Stella*

ORIGINAL: Pastella

Det er ikke sikkert det. jeg pleier å ha sån slim dagen etter sex uansett jeg...


Det er "rester", ikke utflod.

Dersom din utflod, som kommer bare fra deg, er sånn strekkbar, da er det EL-slim (kan også ta vanntesten "rester" kan visstnok løse seg opp i vann, men el-slim vil samle seg som en klump i bunnen) men dagen etter sex, eller samme dag (om du f.eks har morgensex) vil du ha div rester fra deg og fra ham som kommer ut samme veien, og det er gjerne også slimete ja (men ikke like strekkbart somregel)

EL-slim, på engelig ofte kalt EGGWHITEcm fordi det oppfører seg svært likt rå eggehvite, er et tegn på at el er nært forestående. EL finner somregel sted siste dagen du har slikt slim dersom du har det i mange dager. Eller den dagen det er der, dersom det bare er en dag.



ja vet at det er rester
 
Det beste rådet du kan følge om du vil bli gravid er å ha sex ca hver andre-tredje dag, da holder sædkvaliteten seg på topp!

ORIGINAL: LeneM

er ganske sikker på at det ikke er "rester", vi har ikke hatt sex siden tirsdag,vi trodde jeg hadde EL forrige helg,så jeg tviler på at det er det som kommer. på dagen i dag var det nesten så jeg trodde mensen kom, føltes som om jeg ble våt men det var bare noe utflod-greier...
 
Back
Topp