Noen som kan hjelpe meg?

Nuppeliten

Flørter med forumet
Jeg driver å lager en sånn ticker men får jo ikke lagret den her på min profil hvis dere skjønner? Jeg er ferdig med å lage den, har kopiert url adr og alt men jeg kommer rett og slett ikke inn på profilen min der det står signatur/ticker. Hva er det jeg gjør galt?...

Har du prøvd å bla ned på siden etter du har trykket på "Signatur og ticker?" Jeg skjønte ingenting første gang jeg skulle inn der, det skjedde jo ingenting! Men så kikket jeg litt lenger ned på siden og da var det der :)

hmm, aner ikke jeg. 

kanskej det er bv som tuller seg litt så du kan jo prøve igjen litt senere. 

Det var noen ganger den ikke ville for meg heller, men da fikk jeg tips om å kopiere bilde filen istedet for URL til forum. Da gikk det. Tror det er en jpeg da

Jeg har problemer med at ikke alle nettlesere gir meg tilgang til å redigere signaturen min..

Kanskje det kan hjelpe å prøve på en annen data? :) det har i alle fall vært min løsning..

Det er mulig du bruker en kranglete nettleser.
Jeg gjør følgende: Går inn på *Min Side,* Trykker på *Mine Opplysninger* i menyen til venstre, ruller da ned og trykker på *Min signatur og ticker,* limer så inn koden i det øverste vinduet, ruller helt ned og trykker *Lagre* (jeg bruker Google Chrome).

Back
Topp