Noen som kan hjelpe meg til å få sånn fanzzzy greie?:)

LilleBlinky

Flørter med forumet
Hei, er det noen der som kan hjelpe ei som ikke er så teknisk anlagt;) Har så lyst på sånn artig grei fra babystrologi.com som viser babyen så fint inni livmora;) Syns den er så fin og gøyal. Men hvordan får jeg det på min side og hvor finner jeg den inne på den internett siden?
Hilsen teknisk treig ;)

hei :) skal prøve å forklare deg :) er ikkje så v eldig teknisk av meg eg heller men :) 

hvis du går inn på denne linken http://babystrology.com/baby-tools/baby-tickers/ så er da berre til å fylle inn dine opplysninger og kopiere html koden som er under og legger det inn der det står "min signatur og ticker" inne på "mine opplysninger". så lagrer du og den skal komme frem hvis du oppdaterer feks. dette innlegget :)

håper du skjønte det :)

Da skal jeg prøve å se om jeg fikk det til...Så da gjenstår det å se om jeg forsto det :) Uansett tusen takk for at dere gidder å prøve å lære meg hehe ;) Hvis jeg ikke får det til tar jeg gjerne i mot mere info :) Tusen takk :)

ja jeg fikk det til, men det stemmer ikke helt med uker og dager ...hum...prøve på nytt...tok 2. mai på første dag på siste mens...men hvis jeg tok 12. feb...så ble det feil...er det anna regning der, enn vi har?

har samme problemet med min ticker... blir feil i forhold til BV sin utregning  Kanskje de har lengre/kortere svangerskap i USA  hehe! 

Ventejente85 skrev:
har samme problemet med min ticker... blir feil i forhold til BV sin utregning  Kanskje de har lengre/kortere svangerskap i USA  hehe! 

Ikke noe å le av, for de har faktisk det. I Norge er et svangerskap nå regnet som 40+3 uker (40+2 tidligere). Det blir vel ca 283 dager (282 tidligere), i motsetning til USA som har 40 uker blank, altså 280 dager. Derfor blir tickerene ofte feil. Men om dere skriver inn termindatoen, den er jo riktig uansett, forskjellen blir bare hvor lenge dere har gått gravide. Med lilypie sine tickere kan dere ordne det sånn at dere får den norske lengden på svangerskapet.

Back
Topp