Noen som kan hjelpe meg med navn på reklamesang!!

Regan

Forumet er livet
Satt og så på en heeeelt ny reklamefilm fra Cubus nå, og den sangen er så siiiiinnsykt cool!
Vi spilte den alltid på det utestedet jeg jobbet på før, vi hadde den bare på vinyl, finnes sikkert i cd form...

Men noen som vet hvilken sang det er!!??? Før jeg bliiiiir gaaaaaal!!???
dame som synger. Høres nesten ut som et barnekor.

Ikke denne:

www.cubus.no

nei kan ikke si jeg kjenner deg igjen. Må se og høre reklamen igjen.

Det er ikke den som går på cubus.no.
Den er gammel den reklamen...

Denne er heeeelt ny, første gang jeg har sett den! Skvatt litt til, for det er 5 år siden jeg hørte den sangen for siste gang!

Høres ut som et barnekor.

Så den på tv3

ORIGINAL: sommerbaby08

Gå inn på cubus.no, så på "om cubus" --> "spørsmål"-->"reklame"[:D][:D] Sangen heter "in a manner of speaking"[;)]

Ikke den heller...[&o]

Den har gått en stund den nå på tv tror jeg.

den jeg hørte i dag har jeg aldri hørt før1
Åååååååå.....blir gaaaaaal!!!!

*nynner*

[:D][:o]

ORIGINAL: thealita

ORIGINAL: Regan

Det er ikke den som går på cubus.no.
Den er gammel den reklamen...

Denne er heeeelt ny, første gang jeg har sett den! Skvatt litt til, for det er 5 år siden jeg hørte den sangen for siste gang!

Høres ut som et barnekor.

Så den på tv3

Husker du noe av teksten?

Sitter med tv3 på her nå. Hehe.

Det er så og si umulig å få med seg det de synger. Det er som å sitte i et rom med masse ekko og høre mange synge på en gang, nesten umulig å høre...

ORIGINAL: venterjuligutt

hihi[8D]
er allti like morsom du Regan![:)] Men på en go måte altså!!

Men det eeer så grusomt![:D]
Har sikkert opplevd det du og, at man går over i en sånn besatt tilstand for å finne ut av noe man tenker på[:D]

Er gal allerede jeg[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: sommerbaby08

Er du sikker på at det ikke var reklame for H&M? Hørte nettopp en sang på den reklamen, og det var sånn kor-ekko-aktig!

Mener du det????????????????????

*sjekker med en gang*

For jeg sjekka kappahl, og lindex og cubus, og hennes var den eneste jeg ikke sjekka!!

Oioioioioi, er inne på sidene deres nå, men finner ingen koooooorssaaaaaaaang *nynner på sangen*

Back
Topp