Noen som kan hjelpe meg med denne???

**tvilling85**

Forumet er livet
Etter å ha sett den NSB julereklamen i snart 2 år nå.. så vet jeg fortsatt ikke hvem den jenta som sier: "jada pappa, jada pappa, jada pappa, ja" er..

Noen som vet hvem ho skal forestille???

Siden de andre tingene som blir fokusert på er tatt fra ting som handler om julen, men jeg vet seriøst ikke hvem ho skal forestille og det gjør meg gaaaaal [8D]

Please.. noen som vet???

Hehe, lurt på det jeg også... Hvis det ikke kommer noe svar før samboeren min kommer hjem skal jeg spørre, han gir alltid inntrykk av at han skjønner hele reklamen

Det er en del av en donald duck film, hvor det er en pipp pipp med sånn topp på hodet som jenta har. Den fuglen prøver donald å ta bilde av, men han får det aldri til.

Fuglen løper rundt å sier pardapardapardaparda pa, parda pa pa pa pa osv[:D][:D][:D][:D]

Visste dere ikke det jenter?? [:D][:D] Se på sveisen til jenta og det at hun titter frem og tilbake. Akkurat som den "arapap"-fuglen i jule-donald! [:D]

ORIGINAL: Lolodi

Se hva jeg fant:

- Vi hører “toget fra Gjøvik” over speakeranlegget: Alle har et søskenbarn på Gjøvik.
- Mann med skjegg og rød jakke og jente som sier “Mamma”: Julenissen og jente fra [link=http://www.youtube.com/watch?v=dOvbsj2ytf0]Santa’s Workshop[/link].
- Dådyr og kanin på isen: Bambi.
- Mann med kopp snubler i bamse: Hovmesteren fra ‘Grevinnen og Hovmesteren’.
- Dame med nøtt: Tre nøtter til Askepott.
- Mann ser gjenglemt sko fra dama som løper ut av toget: Askepott.
- Mann kommer med tre på tog. Konduktør sier ‘God dag’: Du grønne glitrende tre, god dag.
- Togpersonnel vasker gulvet og mann går forbi toget med ved: Nå har vi vasket gulvet og vi har båret ved.
- Vi ser skiltet på stasjonen, ‘Klappeland’: Jeg gikk meg over sjø og land…
- Jada pappa, jada pappa, jada pappa: Arakuafugler i filmen der Donald Duck er fuglefotograf.
- Tre barn lager engler i snøen i det vi passerer et skur: Engler daler ned i skjul.
- Hund og ekorn: Pluto bjeffer på Snipp og Snapp.
- Ishockey og rev: Reven rasker over isen.
- Tre menn går inn i en stall: De tre vise menn
- Skog og stjernehimmel: Julestjerna
- Stemmen på slutten: Knut Risan

GENIAL!!! [:D]
Hmm tror aldri jeg har sett den Donald filmen jeg.. sikkert derfor jeg ikke kjenner den igjen..

ORIGINAL: **tvilling85**

ORIGINAL: Lolodi

Se hva jeg fant:

- Vi hører “toget fra Gjøvik” over speakeranlegget: Alle har et søskenbarn på Gjøvik.
- Mann med skjegg og rød jakke og jente som sier “Mamma”: Julenissen og jente fra [link=http://www.youtube.com/watch?v=dOvbsj2ytf0]Santa’s Workshop[/link].
- Dådyr og kanin på isen: Bambi.
- Mann med kopp snubler i bamse: Hovmesteren fra ‘Grevinnen og Hovmesteren’.
- Dame med nøtt: Tre nøtter til Askepott.
- Mann ser gjenglemt sko fra dama som løper ut av toget: Askepott.
- Mann kommer med tre på tog. Konduktør sier ‘God dag’: Du grønne glitrende tre, god dag.
- Togpersonnel vasker gulvet og mann går forbi toget med ved: Nå har vi vasket gulvet og vi har båret ved.
- Vi ser skiltet på stasjonen, ‘Klappeland’: Jeg gikk meg over sjø og land…
- Jada pappa, jada pappa, jada pappa: Arakuafugler i filmen der Donald Duck er fuglefotograf.
- Tre barn lager engler i snøen i det vi passerer et skur: Engler daler ned i skjul.
- Hund og ekorn: Pluto bjeffer på Snipp og Snapp.
- Ishockey og rev: Reven rasker over isen.
- Tre menn går inn i en stall: De tre vise menn
- Skog og stjernehimmel: Julestjerna
- Stemmen på slutten: Knut Risan

GENIAL!!! [:D]
Hmm tror aldri jeg har sett den Donald filmen jeg.. sikkert derfor jeg ikke kjenner den igjen..

du kan se filmen på youtube. Søk på "clown of the jungle". Er favoritt donald-filmen min :-)

Back
Topp