K *Kolibri* Forumet er livet 3 Aug 2010 #1 jeg leter etter tråden min hvor jeg spurte om hvilket format jeg må stille inn på photoscape for å fremkalle redigerte bilder? Noen som vet? Edit: Gry, du svarte jo på tråden..vil du svare igjen? hehe[8D]
jeg leter etter tråden min hvor jeg spurte om hvilket format jeg må stille inn på photoscape for å fremkalle redigerte bilder? Noen som vet? Edit: Gry, du svarte jo på tråden..vil du svare igjen? hehe[8D]
Purpurea Gift med forumet 3 Aug 2010 #2 Du assa[8D][8D] http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=9657229 Håper det hjelpe deg vennen[:)]
K *Kolibri* Forumet er livet 3 Aug 2010 #4 Hvor mange pixler må jeg ha når jeg fremkaller bildet? Står 300% eller er det noe annet?[8|]
Purpurea Gift med forumet 3 Aug 2010 #5 ORIGINAL: kolibri Hvor mange pixler må jeg ha når jeg fremkaller bildet? Står 300% eller er det noe annet?[8|] sett på den høyeste du[:)]
ORIGINAL: kolibri Hvor mange pixler må jeg ha når jeg fremkaller bildet? Står 300% eller er det noe annet?[8|] sett på den høyeste du[:)]