noen som kan hjelpe meg?? ang teit frisør...

ORIGINAL: AdriannaBabyrosapute

Spurte hun deg når hun var ferdig om du var fornøyd?
Jeg skal vedde på at de klarer å lure seg unna.. Jeg har prøvd.
Men lykke til! [:)]

kan jeg vedde på jeg også... hørtes ikke superblide og hjelpsomme ut i telefonen egentlig [8|][8D]

Fikk du ny time?

uffda :/ men sa du ikke at du ønsket en ny frisør da?

Hvis hun ødelegger det 1 gang til, får du bare klage og si du aldri kommer tilbake- og det vil mesr sannsynlig ikke dine bekjente gjøre heller [;)][8D][:)].
Såfremt det finnes andre frisører i området å velge mellom da.

ORIGINAL: Dama

uffda :/ men sa du ikke at du ønsket en ny frisør da?

Hvis hun ødelegger det 1 gang til, får du bare klage og si du aldri kommer tilbake- og det vil mesr sannsynlig ikke dine bekjente gjøre heller [;)][8D][:)].
Såfremt det finnes andre frisører i området å velge mellom da.

hun skulle først til å sette meg opp på time hos hu jeg var hos ganga før - og jeg sa at det hadde vært veldig greit, for jeg var kjempefornøyd da... men så fant hun ut at hun jeg var hos på lørdag var jo på jobb i dag likvel... så da var det best hun fikk retta opp feilen selv, at det var litt stygt mot henne å sende meg til ei annen når hun var der selv...
og jeg er jo enig i det[8|]

men hvis det blir stygt denne gangen også så går jeg IKKE der igjen, gidder ikke bruke fler timer enn nødvendig hos frisører akkurat...

(og i tillegg spiste jeg masse hvitløk i går... og rester fra pizzaen i morgest... djises, hihi [:D])

Back
Topp