noen som kan hjelpe meg?? ang teit frisør...

Tjolahopp

Elsker forumet
oppdatert:
ringte og "klaga" nå [:o] fikk ny time kl 6... har så vondt i magen... er jo verre enn tannlege dette!!!
så skal bli farga på nytt av hun som gjorde det på lørdag... gleder meg så til jeg er ferdig!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

noen som har klaga på frisøren? får en ny time da? må en betale full pris?

what to do?? hun jeg var hos i går må være kjempedårlig på jobben sin! farger som ikke passer meg/huden i det hele tatt, ser ut som et lik!
skulle ha litt lysere striper i håret, men hun har bleket nesten alt håret på toppen -og INGENTING under!?? ser ut som et lokk av strå... og jeg kan IKKE ha lyst hår! siste jeg vil!

overgangen fra bunnfargen til "stripene" er skeiv... noen steder er den flere cm før stripene begynner - andre steder 1/2 kansje... ser veeeldig fint ut i skillet mitt [:'(]

hun skulle fikse håret mitt etterpå - endte opp med at hun hadde klina i så masse produkter at håret mitt var en ball av fett og voks, ekleste jeg noen gang har vært borti! og småhårene stod liksom ut til alle kanter ettersom hun ikke klarte håndtere den fettklompen - men "slik måtte jeg venne meg til å gå, for de med krøller må ha mye fuktighet i håret" [>:] da var det rett før jeg begynte å grine...

ikke viste hun meg i speil hvordan håret så ut bak...

fikk heldigvis ei der til å vaske det for meg før jeg gikk... uten produkter i håret og med vått hår!

tok noen timer fra jeg var ferdig hos frisøren før jeg var hjemme, og da ser jeg at hele pannen og øyrene er fulle av hårfarge... trodde de pleide vaske det bort???

tok 2,5 timer (stussa litt i tillegg da), men hun klarte jo ikke snakke heller... alt var baare teit!

og jeg som hater frisører like mye som tannleger, er det verste jeg vet...

har ikke råd til 1600 nye kr hos en annen frisør for å rette opp i dette...
og tør ikke gå å klage på henne og så sitte der i 2 nye timer mens de fikser på det... er helt kvalm[&o]

noen som har noen gode råd jeg ikke har tenkt på?[&:]

skjønner godt at du syns det er ekkelt å gå tilbake dit,men er det ikke det samme som reklamasjon dette da?
tror man har rett på å få det ordnet dersom man ikke ble fornøyd......og som det høres ut i ditt tilfelle,har hun ikke gjort bra jobb......
syns du skal gå å snakke med de.....man betaler jo tross al ganske mye for å få håret ordnet, fint!!! ikke for å få det ødelagt!

hvis det var meg ville jeg sagt ,helt ærlig, at jeg syns det er kjempe ekkelt å måtte klage,men at jeg ble veldig misfornøyd-vist dem hva som ble feil, og at når man betaler såpass mye,forventer man noe litt annet.....og bedd dem ordne det!

uff, dette var leit....[:(] ... Såfremt det ikke er aprilspøk? [8|] (sorry, jeg biter ikke på noe idag).
Men er det tilfelle, så hadde jeg klaga - uansett hvor sjenert og samvittighetsfull jeg er. Så mye penger kastet bort går ikke an. Man må få kvalitet for så mye penger, og det kan du si. Velg en annen frisør ved den salongen og si det er dem som får betale det. Ellers kommer du til å klage til alle om hvor dårlig service det er der.
..en venninne av meg er alltid misfornøyd etter å ha vært hos frisør, og hun har klaget ofte! Og hun får da ny frisør til null kroner.

ORIGINAL: m@rIt

jeg har klaga på striper en gang- skulle ha slike som viste godt men fikk sånne med hette der bare hele håret så farga ut.
gikk ned dagen etter og klaga og forklarte hva jeg hadde bedt om og hva jeg ikke likte med resultatet. fikk nye striper.

har også gått ned et par ganger dersom det er noe de har glemt å klippe/klippet skeivt osv og fått dem til å rette opp i det

men problemenet er jo at jeg Ba ikke om noe spesielt... hun visste jeg skulle ha farge o striper bare - så gikk dumme meg bare ut fra at hun så hvordan det var blitt gjort sist, og at hun gjorde det slik [8|][&o]

hun ga meg ikke noe valgmuligheter heller da...

jeg kan ikke dette jeg, er 2. gangen jeg farger håret hos frisøren... har alltid pleid å farge det selv, siden jeg (som sagt) hater frisører [8D] har liksom holdt med et raskt klipp av og til...

var så fornøyd sist, men da var det ei annen (i samme frisørsalong) som farga det... godt jeg har denne dagen til å manne meg opp til å evt ringe...[:o]

Det har skjedd med mæ også æ gikk og klaga og da fiksa frisøren på det,så du ska bere klag og få de te og rett opp skaden

ORIGINAL: Dama

uff, dette var leit....[:(] ... Såfremt det ikke er aprilspøk? [8|] (sorry, jeg biter ikke på noe idag).
Men er det tilfelle, så hadde jeg klaga - uansett hvor sjenert og samvittighetsfull jeg er. Så mye penger kastet bort går ikke an. Man må få kvalitet for så mye penger, og det kan du si. Velg en annen frisør ved den salongen og si det er dem som får betale det. Ellers kommer du til å klage til alle om hvor dårlig service det er der.
..en venninne av meg er alltid misfornøyd etter å ha vært hos frisør, og hun har klaget ofte! Og hun får da ny frisør til null kroner.

hadde ikke akkurat giddet å spøkt om dårlig frisør på april, hehe [:)] er en så dagligdags ting at er jo ikke morsomt om jeg hadde lurt folk med det engang... nesten det samme som å si at "jeg hadde brød til frokost" - haha, lurte deg [8D]

overdriver vel litt nå, men nei, er ikke noe fan av å bli lurt selv heller, så pleier sjelden lure andre...

godt å høre at det er flere som klager på frisører iallefall... og det positive er at jeg kan se på nettet når hun dama jeg var hos jobber, og heller ringe ned når hun har fri [8D] (hvis hun har fri da...)

syns det er bedre at du går å reklamerer så de kan fikse opp i det enn at du skal gå å være misfornøyd.det er sikkert ikke noe de ikke kan fikse.bare si det sånn som det er.at du syns du har fått ett blondt "lokk" og ikke trives med det.og si at du syns det er skjevt i skillen.de fleste frisører med respekt for jobben sin har som største ønske å gjøre kunden fornøyd.

Det er jo bare å si at du så ikke resultatet før du kom hjem, og er kjempe-misfornøyd. Og at du vil ha ny frisør (gjerne hun du var fornøyd med fra forrige gang) som retter det opp. Tror nok du får hjelp ganske raskt, ellers er det dårlig service.

ORIGINAL: EmmaT

Jeg tok permanent en gang, betalte ganske mye. Ikke en krølle å finne i håret mitt etterpå. De tilbydde seg å gjøre det på ny, men jeg nekta og tror å huske at jeg fikk pengene tilbake.

samme skjedde meg men jeg tok ny da, jeg hadde ringt og klaget...er jo noen som er sjef der som du sikkert kan snakke med, de ønsker jo at kundene skal være fornøyde. var det en kjedesalong? hadde satt himmel og jord i bevegelse jeg...hadde ikke finni meg i det.

Du har betalt 1600 kr for en dårlig jobb! Jeg synes du burde klage!

Jeg klagde en gang på en farging av håret. Fikk fikset det uten sure miner og uten å betale noe ekstra. Man har rett til å klage, når man ikke får det man har betalt for.

venninnen min var hos frisøren når på fredag som var, hun fikk pissegult hår, hun sa i fra med engang og de fikk rettet noen lunde opp i det.

det er utrolig mange dårlige frisører syntes jeg[:'(]

lykke til, ring og klag, be de fikse håret ditt.

Eldste guten min blei skamklippt ein gang. Merka det når vi kom heim og såg litt nærmare på det. Vi gjekk tilbake, og snakka med ein av dei andre frisørane og sa at vi ynskte å få retta på feila. Ho tok det fint, såg jo at det var skeivt. Ho klippte han, beklaga at det hadde vorte feil førte gangen, og vi betalte ingenting.

ORIGINAL: SUNmoonSTARS

Legg ut før/etter bilde da[8|]

Jeg har bleka striper... måtte få dem til å bleke i skillen for det hadde de ikke gjort! Litt farge på ører og i hårfeste tror je man må regne med...[8|]

Hadde bedt om en mening om håret fra en annen frisør jeg[;)]

har ikke bilder desverre...
ser nå i tillegg at det "lokket" hun har lagt er helt skeivt, kan jo ikke ha det i hestehale engang... har sideskill, så hun har vel tenkt at hun lager lyse "striper" et par cm nedenfor skillet på begge sidene og så er det godt nok [8|]
djises...
nei, jeg skal ringe de i morgen... jeg Må tørre det! satser bare på at jeg får ei annen til å fkse opp i det iallefall...

tusen takk for så masse svar, visste ikke at det var vanlig at en kunne klage frisører jeg [8D][:)]

Du må jo bare klage! De driver med et service yrke..

så denne litt sent, men på salongen der jeg jobbet fikk jeg høre at om det var noen som klaget pga at håter var ødelagt eller frisøren ikke ordnet det slik man ønsket skulle man få ny time, enten til redusert pris(veldig) eller gratis, de er pliktige til og rette dette opp.. ring og klag og fortell hvilken frisør du var til på salongen dems..

Altså ærlig talt[&:] Jeg synes nesten synd på deg jeg.. Går selv frisørlinja og har en del kunder og til og med jeg får til bedre enn det der altså[8D] Dette burde du klage på ikke bare for din del, men også for frisøren sin for tenk hvor mange kunder hun fornærmer og mister. Hun burde bli strammet opp litt. Sende kunder ut med hårfarge i øra og panna, er det verste jeg har hørt![:'(]

Hei! Jeg har jobbet som daglig å fagli leder i frisør salong i mange år. Du har rett på og få en ny behandling. Og du trenger ikke å gå til den samme frisøren du ikke er fornøyd med. Salongen er pliktet til å hjelpe deg med å komme fram til en løsning. Gå tilbake og snakk med daglig leder. KUNDEN HAR ALLTID RETT. Mange salonger setter faktisk pris på at du sier i fra når enn ikke er fornøyd.

LYKKE TIL . [;)]

Back
Topp