noen som kan hjelpe meg å forstå her....

Tamita<3

Glad i forumet
jeg har hatt positiv g. tester siden fredag, men streken har vært litt svak og i dag så tok jeg en digital og den viste ikke gravid. og i tillegg så har jeg begynt å blø.
hva er det som skjer egentlig, er jeg gravid eller har jeg bare fått falske positve g. tester?
kan noen hjelpe meg å forstå?

Vil tro du har hatt en kjemisk graviditet.. Når var ikm?

Mulig det vi kaller en kjemisk graviditet ja. Eller en tidlig tidlig sa. Dessverre går en del graviditeter til grunne i dagene før og etter ikm, og disse kalles kjemiske graviditeter.

Leit å lese, håper det klaffer raskt igjen og at du snart sitter med en levende spire i magen.

Føler med deg.

Staffie *venter nr2* skrev:
Mulig det vi kaller en kjemisk graviditet ja. Eller en tidlig tidlig sa. Dessverre går en del graviditeter til grunne i dagene før og etter ikm, og disse kalles kjemiske graviditeter.

Leit å lese, håper det klaffer raskt igjen og at du snart sitter med en levende spire i magen.

Føler med deg.

Signerer her:(( har selv hatt flere av det tilfellet.. Derfor det alltid er lurt å teste etter ikm selv om det er kjempe vannskelig.. Ønsker deg masse lykke til videre, snart sitter den igjen :))

Emani82 skrev:
Vil tro du har hatt en kjemisk graviditet.. Når var ikm?

Hva er det? Aldri sotte meg inni det :p

Masse lykke til og håper det kommer en spire snart.

Kjemisk graviditet er når egget bare streifer igjennom.. Men aldri blir noe.. De fleste av oss kvinner har dette en eller flere ganger i livet.. Men ikke så mange vet om det pga det blir som en vanlig mens.. Derfor kan dette skape håp når man tester tidlig..:(

Emani82 skrev:
Kjemisk graviditet er når egget bare streifer igjennom.. Men aldri blir noe.. De fleste av oss kvinner har dette en eller flere ganger i livet.. Men ikke så mange vet om det pga det blir som en vanlig mens.. Derfor kan dette skape håp når man tester tidlig..:(

Tusen takk for godt svar!!

Back
Topp