Noen som kan hjelpe litt ang jobbsøknad?? :)

2barnsmamma

Glad i forumet
Skal søke på jobb i en klesbutikk.
Jeg har ingen erfaring med denne typen jobb og er elendig til å skrive søknad,
noen som vil hjelpe meg litt??
Må få meg en jobb snart!!!

Tja...

Skriv at du synes det virker som en spennede jobb og at du søker etter nye utfordringer.
At du interesserer deg for klær og mote. At du er service innstilt er jo også en bra ting [;)]

ORIGINAL: Juliejr

Tja...

Skriv at du synes det virker som en spennede jobb og at du søker etter nye utfordringer.
At du interesserer deg for klær og mote. At du er service innstilt er jo også en bra ting [;)]

ja dette må jeg ha med [;)] 
Noen flere med tips..?

Skal også søke jobb på et parfymeri...er ikke noe sminkedukke selv men regner med jeg får opplæring mtp alle produktene?

Er ingen rev på søknader,men i og med at jeg søker på stillinger jeg har null skole på så blir det jo gjerne veldig åpne søknader.. Men google det,så får du opp masse tips...[;)]

ORIGINAL: 2barnsmamma

Skal også søke jobb på et parfymeri...er ikke noe sminkedukke selv men regner med jeg får opplæring mtp alle produktene?

Ja det vil jeg tro.
Hvertfall en del av de. Så vil jeg tro du får muligheten til å teste ut en del på jobb og hjemme.

skryte mye !

din personlighet betyr mye for dem som skal ansette deg  og er  d greit og legge på alt d  posetive og tenke over  d negative for d  spørde sikkert om på evt  intervju. altså negative  sider relevant til jobben hehe

kor  lett du har for og  lære (mtp. kassaparatt osv)
kor snill og blid du er.
ærlig og lojal
pliktoppfyllende og fleksibel
engasjer og nyskjerrig
service innstilt og utadvendt
at du liker bra arbeidsmiljø og at du vil gjør din del for  og få dette til i butikken

ellers dine erfaringer og  interesser

ja er vel d jeg kommer  på

ja og egen  personlig opplysning  navn bo sted, født /alder,kjønn. og statsborgerskap. og muntligespråk

Er elendig på å skrive søknader selv jeg, så har ingen tips! Men lykke til![:)] Ps. Har du mulighet til å levere søknaden personlig, så er det mange arbeidgivere som setter pris på det[;)]

Back
Topp