Noen som kan gi meg

Feb10Mai11Apr19

Elsker forumet
oppskriften på den kremen/glasuren dere brukte på muffinsene/cupcakene deres?

Har bakt lite men kunne tenkt meg å prøve noe nytt i N sin bursdag. Prøve å være litt kreativ:P

Noen som har noen gode oppskrifter:)

På forhånd tusen takk[:)]

tror jeg skal prøve gulerotkakeglasur! :S eller... kanskje mektig det. liker ikke smørkrem så godt [&:]

Knallgod smørkrem: 200 gr smør. 200 gr melis og to toppa t-skjeer vaniljesukker ;-) Og litt konditorfarge gjør jo susen ;-)

ORIGINAL: Trone

Den ligger på første siden i matvraktråden vår :) :) :) *under viktigste tråder* :) :)

Supert, da skal jeg finne den fram:) Må øve meg litt nå i uken slik at det blir perfekt til neste helg:P

ORIGINAL: lille snegle

tror jeg skal prøve gulerotkakeglasur! :S eller... kanskje mektig det. liker ikke smørkrem så godt [&:]

Er ikke så glad i det jeg heller men må prøve noe nytt nå:P

ORIGINAL: Snickers

Knallgod smørkrem: 200 gr smør. 200 gr melis og to toppa t-skjeer vaniljesukker ;-) Og litt konditorfarge gjør jo susen ;-)

Skal testes i løpet av uken[:)] Takk

Jeg skal også lage til bursdagen til snuppa.. skal følge trone sin på matvrak tråden.. virker super enkel og ser fin ut [:)][:)]
lage noen rååååsa muffins og noen brune [;)]

ORIGINAL: t0mmelise

Jeg skal også lage til bursdagen til snuppa.. skal følge trone sin på matvrak tråden.. virker super enkel og ser fin ut [:)][:)]

Hehe:) Her må de være blååe eller grønne tenker jeg:P skal teste og legge ut bilder;) (hvis jeg blir fornøyd med resultatet[:-][:D])

ORIGINAL: *februar_og_mai*

Hehe:) Her må de være blååe eller grønne tenker jeg:P skal teste og legge ut bilder;) (hvis jeg blir fornøyd med resultatet[:-][:D])

Jaaaaa, bilder bilder bilder [:)][:)][:)]
Når skal du lage de? :) jeg tenker at jeg lager muffinsene på torsdag, fryser de ned og tiner de pluss smørkrem på søndag ett par timer før selskapet.. phu... skal ha barnebursdag på søndag, også neste helg da hennes bursdag er blir det BV bursdag pluss familie bursdag.. hehe [:D]

ORIGINAL: *februar_og_mai*

Jaaaaa, bilder bilder bilder [:)][:)][:)]
Når skal du lage de? :) jeg tenker at jeg lager muffinsene på torsdag, fryser de ned og tiner de pluss smørkrem på søndag ett par timer før selskapet.. phu... skal ha barnebursdag på søndag, også neste helg da hennes bursdag er blir det BV bursdag pluss familie bursdag.. hehe [:D]

Vi skal ha besøk den 20 feb:P så blir vel kanskje prøvebaking imorgen eller onsdag!

Back
Topp