Noen som kan gi meg en forklaring... *bilder*

ThisIsAnfield

Forumet er livet
på disse bildene!!??[8|]

Brodern har tatt bildene med mobilen sin inne på soverommet sitt!!
Han har tatt flere bilder på samme sted (men er bare disse to ei har), noen ganger viser bildene ingenting, andre ganger kommer det opp disse kulene og denne lyse streken!! Han hadde flere bilder med både skarpere og svakere kuler og flere i antall på en gang!!

Ei er litt skeptisk av meg og vil gjerne finne en logisk forklaring på disse!![8D]

ORIGINAL: *Melody*

Dritt/fukt på kameralinsa? [;)]

Da ville vel alle bildene vært sånn!!??[8|] Han har nemlig tatt flere på samme flekk rett etter hverandre, for og se forskjellen!!

ORIGINAL: ThisIsAnfield

Da ville vel alle bildene vært sånn!!??[8|] Han har nemlig tatt flere på samme flekk rett etter hverandre, for og se forskjellen!!

Mulig det. Mener fortsatt at det er støv/fukt etc på linsa eller i lufta. Du får i alle fall ikke noen spøkelses-forklaring fra meg [;)]

Spøkelse.[:D]

ORIGINAL: ThisIsAnfield

Mulig det. Mener fortsatt at det er støv/fukt etc på linsa eller i lufta. Du får i alle fall ikke noen spøkelses-forklaring fra meg [;)]

Ei og sa til broder`n at det sikkert er støv, men ei reagerer på at det da ikke vises på bildet som ble tatt med en gang etter disse!!
For ei er, som skrevet lenger opp, skeptisk til sånt og vil ha en logisk forklaring på dette!!

Det første ser ur som støv , samme med det andre at det er en lys refleksjon at kamera har vert i beveglese.

ser ut som støv og refleksjon...

Det er orber!

Det er energier. Såkalte "lyskuler".
Det er et ganske vanlig fenomen, allt er jo tross alt energi, og vi har mange sånne rundt oss hele tiden, som iblandt kan vise seg som spøkelser osv.
Vi lever jo i en parallell verden som rommer veldig mye mer enn det det blotte øyet kan se.

Vil forresten anbefale alle som er intressert i "det overnaturlige" og selvutvikling å gå et kurs som heter unique mind ESP. Det vil du aldri angre på![;)]

ORIGINAL: Trikken

ser ut som støv og refleksjon...

ORIGINAL: *junimamma*

Det er energier. Såkalte "lyskuler".
Det er et ganske vanlig fenomen, allt er jo tross alt energi, og vi har mange sånne rundt oss hele tiden, som iblandt kan vise seg som spøkelser osv.
Vi lever jo i en parallell verden som rommer veldig mye mer enn det det blotte øyet kan se.

Vil forresten anbefale alle som er intressert i "det overnaturlige" og selvutvikling å gå et kurs som heter unique mind ESP. Det vil du aldri angre på![;)]

Var dette ei ville prøve å bortforklare og heller finne en naturlig forklaring på!![8D][:D]

Det er flyvende støv i lufta som reflekterer i lys/blitz.. Ingen trolldom det;)

ORIGINAL: Treeeege Tammis

Aner ikke hva de greiene er for noe. Men syntes kanskje han kan rydde rommet sitt.. hihihi [;)]

Stakkar broder`n!!
Kan jo ikke vente alt for mye når han først fløtter heme fra i en alder av 27 år!! Har jo fått alt servert på fat til no, så må nok ha litt tolmodighet med han!![8D][:D]

Jeg synes det ser ut som orber , siden de er så perfekt runde

ORIGINAL: Mizdizzy

Det er orber!

Back
Topp