Noen som kan email adressen til IKEA?

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Irriterer meg sånne sider hvor du ikke får noen mailadresse.. men valg som kontakt oss: Så er alternativene : Spør Anna, ringe oss.. eller lese andre spørsmål og svar..

Jeg skal klage på en sofa.. har allerede klaget på den.. for endel mnd siden.. den knirker.. og da kom det en hjem til meg og fikset det.. og nå har den begynt igjen.. på andre siden..

Finner ikke den gamle mailen jeg har fått svar på fra før.... så har du noen ide om mailadressen deres?

ikea@ikea.no?

Sannheten skrev:
Gå hit og velg varehusinfo til høyre :)

Mulig jeg er dum men finner ikke mailadresse der heller jeg.. velger furuset.. men får ikke noe kontakt mailadresse..

Sannheten skrev:
business.furuset.no@ikea.com f.eks... Hvilken trenger du til?

Er Furuset jeg trenger til.. så da kan jeg bare sende dit da? Helt sikker på at det er rett adresse?

Står på denne siden om Furuset. Ser nå at den adressen er for bedriftskunder, har lett en stund men finner faktisk ikke noe for privatkunder :( Tror de ønsker at du ringer :)

Takk for hjelpen;) Googlet det.. og fant mange andre tråder.. fra andre folk som slet med det samme.. Jeg sendte mail til buisness.. og ba de videresende til rette vedkommende jeg..

Back
Topp