Noen som kan berolige meg?

vesla1989

Betatt av forumet
Satt og koste meg med moreller, hadde skylt de i vann og trodde jeg hadde fått vekk det som evt skulle være på. Etter å ha spist halve posen ser jeg at det er jord/støv nedi der stilken sitter. Føler meg småkvalm etter å ha spist de, er redd for toxoplasmose. Er litt småhysterisk nå men hører overalt at gravide må være veldig nøye og skylle frukt og grønnsaker godt nettopp pga denne smitten. Noen som kan berolige meg?

Jeg har spist en pose med modeller for noen dager siden, GLEMTE heelt å skylle de :-(

Alt er forsatt bra med den lille, det går nokk fint <3

Jeg har spist en pose med modeller for noen dager siden, GLEMTE heelt å skylle de :-(

Alt er forsatt bra med den lille, det går nokk fint <3
Satser på at det går bra :)
Googla litt og sjansen for å få det er ikke så stor som det kan virke som :)

Er så mye man skal passe på, er ikke lett å hugse alt.. Ja, veldig vis, går det som oftest bra.

Men hva med jordbær? De blir jo dårlig om man skyller de? :s

Jeg har spist både moreller og jordbær nå uten å skylle de :-O Har rett og slett ikke tenkt på det, dumme meg :@

Moreller vokser på trær, så det som ligger i bunn kan likegjerne være pollen ;) hadde morelltre før, og de måtte jeg somregel skylle pga de var somregel støvete av pollen :) blomsterstøv er ihvertfall ikke farlig ettersom jeg vet :)

Moreller vokser på trær, så det som ligger i bunn kan likegjerne være pollen ;) hadde morelltre før, og de måtte jeg somregel skylle pga de var somregel støvete av pollen :) blomsterstøv er ihvertfall ikke farlig ettersom jeg vet :)
Det var godt å høre :)

Back
Topp