Noen som kan anbefale...

Vi skal kjøpe ActaGraco Logico s.. Koster 1999kr INKLUDERT base både på barnashus.no og reflex.no =)

Vi har også tenkt å kjøpe dette setet, men skal prøve det i bilen først før vi bestemmer oss. Vi drar endel til familie, ikke så langt unna men langt nok til at vi blir der hele dagen når vi først er der. Da synes jeg det kan virke greit å kunne legge babyen i bilstolen inne med nedfelt rygg og så bare heve ryggen, legge teppe/dyne over og sette setet ut i bilen når vi skal hjem.

Ja, det er et tungt sete, men vi skal jo kun bære det mellom bil og hus.

I tillegg har vi fått høre at dette setet krever ganske lange setebelter når det skal festes uten base, så jeg skal nok få med meg mamma og prøve det i hennes bil før vi bestemmer oss også.

ORIGINAL: huzky

vi har tenkt til å gå får besafe izisleep. dette fordi man kan legge ned ryggen på bilsetet når man tar det ut av bilen. da kan vi strekke ryggen til ungen uten å vekke han når vi er på lengre bilturer. (vi skal kjøre 8 timer både på påskeferie og sommerferie) - for de skal jo ikke sitte i bilstolen mer enn en times tid..
det var et tyngre sete enn de andre, men det skal jeg overleve. det var også litt lengre i ryggen, og det passer fint, siden jeg tror vi får en ganske lang unge :)

Back
Topp