Noen som kan anbefale

Sted for tidlig ultralyd i Bergensområdet?:)

Jeg var hos ultralyd jordmor i Sandviken i uke 10 for å sjekke liv og antall. I uke 12 + 5 var jeg hos doktor Mortensen i byen. Han er ganske kjent, og veldig flink. På kk endrer de ikke termindato når han har satt den sies det.. Og jeg ble stående på min:happy: tror han er veldig flink på fosterdiagnostikk.. så ville valgt han på ul i uke 12-13.. Ultralyd Jordmor var også flink, så skulle jeg feks gått på 3D ultralyd eller bare ek liten oppfølging senere i svangerskapet, hadde jeg nok valgt hun til det:happy:

Har vært på privat ultralyd flere ganger tidligere. Hos hun i sandviken og på volvat Åsane. Min favoritt er helt klarte volvat, utrolig hyggelig mann som forklarer alt i detalj. Skal garantert dit igjen :) Mener å huske han var overlege på Haukeland i tillegg så det er en trygghet for min del.

Sted for tidlig ultralyd i Bergensområdet?:)
Anbefaler Dr Mortensen/Sentrumslegene. :) Veldig flink lege, som foklarer alt du lurer på og alt han ser. Tar seg god tid til hver enkelt pasient. Som hun over skriver så endret de ikke på termindato på oul etter at han hadde satt termindato i uke 12.

Back
Topp