Noen som kan anbefale..?

Oktoberprinsesse

Blir kjent med forumet
.. noen nettbutiker hvor de selger div. barneklær? Gjerne til en rimelig pris! :-)

Og om noen kan anbefale hva slags vinterdress man bør velge til barnet? Snuppa mi begynner i barnehagen i august og jeg liker og være godt forbredt med alt av utstyr.

Jeg liker godt http://www.laredoute.no, faktisk. Ikke ren butikk for barn, men de har mye fint tøy til en billig penge:)

Vet ikke hvor gammel jenta di er, men jeg likte veldig godt Reima de første årene mini var i barnehagen. Prøvde Troll også, men langt fra like fornøyd. Nå som han er større (blir 5) syns jeg ikke like godt om dem, da han sliter de ut relativt kjapt. Men til de små; Reima, helt klart.

her brukte vi reima-dress de to første årene.. da var det mye sitting, og den er ekstra polstret i baken :) Har variert litt etter det, men har vært fornøyd med dress fra coop og stormberg også.. :)

Jeg har laget ei liste over nettbutikker her. :)

Barnas Hus her har hvertfall 50% på Reima vinterdresser nå, så hvis du har Barnas Hus i nærheten ville jeg sett der :)

Når det gjeld vinterderesser so liker vi best Skogstad sine, har også en Stormberg i barnehagen og de skryter av den iallefall.

Til ungene har blitt over 3 år synes jeg virkelig Reima er det beste altså. De er myke og lette, de er vanntette og slitesterk. :) Nå når gutten vår har blitt 3 så bruker vi Skogstad parkdress, men til vinteren skal han enda ha Reima. :)

Vinterdressen til mini er fra Minymo, den skryter barnehagepersonalet veldig av. Egentlig så tenkte me å ha den til heimebruk og ha Reima i barnehagen, men det vart aldri nødvendig.
No har han Reima vårdress, den er me veldig fornøyd med :o)

Takker for mange fine tips! Her har vi gått i innkjøp av en Reima regntøy hvertfall, så skal ikke se bort i fra at det blir samme merke i vinterdress.. :)

Back
Topp