• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Noen som kan anbefale.....

Charl0tte

Gift med forumet
en rensekur for å få ut avfallsstoffer?? [8D]

Ingen som har prøvd noen??

HAHA, leste litt om det, men gjorde den susen da? [:D]

hehe... nydelig [8D] gikk du ned noe eller?

Har du ikke nyrer til å ta seg av giftstoffene?
Hvis ikke anbefaler jeg en dialyse eller noe.
Sånne såkalte rensekurer og detox er bare bløff...

c24, men ta den for guds skyld ikke en dag du skal på jobb eller dagen før du skal på jobb, og sørg for at vannet ikke er stengt og toalettet er i orden [8D][8D]

ORIGINAL: Charl0tte

hehe... nydelig [8D] gikk du ned noe eller?

Skulle til å skrive at jeg ikke gikk ned en dritt, men det var vel det eneste jeg kvitta meg med så.
OM du har tenkt til å ta det, finn det mykeste av det mykeste toalettpapiret, gjør det en helg, bruk også vann på papiret når du tørker deg...... Kanskje greiest å være alene også.[8D]

Wow, detta høyrtes fristende ut jenter!![8D]
Eg skal HVERTFALL lære av dikkas feil!![:D]

ORIGINAL: vetlemeg

Wow, detta høyrtes fristende ut jenter!![8D]
Eg skal HVERTFALL lære av dikkas feil!![:D]

Hehe ikke sant!

Men hva er vitsen med å tømme tarmen da?
Greit, man går ned litt i vekt, fordi tarminnholdet forsvinner...
Juhu, for det kommer jo aldri tilbake?

Bare et lite tips etter å ha lest litt her, som kan hjelpe folk som har diare eller skal i gang med sånn kur. Smør rompa med ungenes salve. Hver gang du har vært på do, tørk deg først og smør etterpå. Da svir det ikke når man er på do neste gang, og det går bedre å tørke. Men du må altså smøre på nytt igjen. [;)]

Husker jeg var på sånn rumpeskopi [8D]
Da måtte jeg drikke 2 liter med sånn gugge..
Herre så mye mer energi jeg fikk, og hvor mye bedre jeg følte meg etterpå..
Men varte bare i 2 uker da [:'(]
Vurderer å gjøre det igjen, bare pga den deilige følelsen [:D]

ORIGINAL: Vugge

ORIGINAL: Tøsa^^

Det er jo en rensekur da.. Er endel dritt som henger fast i tarm-veggen for å si det sånn.. Det kan UMULIG henge der etterpå.. Men sånn ellers så er det vel for å bidra til Lambi sitt julebord..[&:][8|]

Dritt i tarmveggen?
Hva slags dritt da?
De bakteriene vi har der som er nødvendige for oss?

Aloe Vera-juice skal vist være bra for å rense kroppen på en fin måte...

Eg har ikkje prøvd nokon ,men kjernesunn familie anbefaler dette:

På tom mage om morgenen drikker du 65ml amerikansk olje fra apoteket, oppløst i ferskpresset grape- eller appelsinjuice. Du skal ha fri og ta det helt med ro denne dagen. Oljen beveger seg gjennom systemet ditt og lander i toalettet sammen med avfallsstoffene, Derfor må du være i nærheten av et toalett hele dagen.

Vent et par timer med å spise. Spis flytende kost, ferskpresset juice med litt linfrøolje, smoothies og supper resten av dagen.

Dette står om kvifor det er bra:
Et indre oljebad gir en veldig god utrensning, fordi det trekker ut fettoppløselige avfallsstoffer, hele veien gjennom systemet, fra hals til endestasjon.

Lykke til [:)]

Det er jo en rensekur da.. Er endel dritt som henger fast i tarm-veggen for å si det sånn.. Det kan UMULIG henge der etterpå.. Men sånn ellers så er det vel for å bidra til Lambi sitt julebord..[&:][8|]

Dritt i tarmveggen?
Hva slags dritt da?
De bakteriene vi har der som er nødvendige for oss?

BÆSJ.. (Får ikke sagt det enklere)

Man får jo ikke pressa ut ALT når man er på do. Noe stopper opp på veien.. Det er jo ikke reint oppi der akkurat, så det blir som tarmskylling da. Du får sikkert noen fine bilder om man googler det..[8D]

Nå har det seg sånn at vi mennesker og dyr er utstyrt med en tarm som renser seg selv da.
Og man skal ikke drive å tukle med bakteriefloraen der.
Tarmen er følsom.

Jeg gikk på C24 før bryllupet og gikk opp to kilo faktisk. Føltes veldig verd å ha sittet på dass i tre døgn!

ORIGINAL: Fru Riskorn

Jeg gikk på C24 før bryllupet og gikk opp to kilo faktisk. Føltes veldig verd å ha sittet på dass i tre døgn!

hvor er liker-knappen når du trenger den? [8D]

Back
Topp