Noen som kan anbefale slankekur

Gladlaks

Glad i forumet
Er det noen her som har hatt en god erfaring med en slankekur som vil dele det med meg?[:)]

Bortsett fra null godis og trening da, for det har jeg allerede startet på[;)]

Kjenner flere som har gått ned MYE med Grete Roede!!:) Der har man lov til å unne seg litt godt av og til, og maten man lager (grete roede kokebok) er faktisk UTROLIG god! Jeg er ikke begynt på kuren ennå selv, men de jeg kjenner som har vært så mette gjennom dietten at det er så vidt de fikk i seg alt de skulle!

ORIGINAL: Bleiemos

Kjenner flere som har gått ned MYE med Grete Roede!!:) Der har man lov til å unne seg litt godt av og til, og maten man lager (grete roede kokebok) er faktisk UTROLIG god! Jeg er ikke begynt på kuren ennå selv, men de jeg kjenner som har vært så mette gjennom dietten at det er så vidt de fikk i seg alt de skulle!

Hmm.. har jo faktisk hørt mye bra om det kurset jeg også[:)] Takk for svar[:)]

ORIGINAL: citadel

Ketolyse!

Jeg har gått på ketolyse i en uke nå og har mistet 3 kg[:D] Det vil nok ikke rase av så mye fremover, det er vel ikke sunt heller, men det var en god start i alle fall. Det hjalp på motivasjonen til å fortsette[;)][:D]

Info:
ketolyse.no
lavkarbo.no

Skal sjekke det ut jeg[:)] 3 kg på en uke er jo mye[:)]

Prøv deg på Libra kurs du. Glimrende greier. Gikk ned 10,7 kg på 7 uker.

Slipper kaloritelling som på Grete Roede. Spiser utrolig mye............egentlig rart at en går ned i vekt [:D][:D]

www.libra-helse.no

ORIGINAL: citadel

Ketolyse!

Jeg har gått på ketolyse i en uke nå og har mistet 3 kg[:D] Det vil nok ikke rase av så mye fremover, det er vel ikke sunt heller, men det var en god start i alle fall. Det hjalp på motivasjonen til å fortsette[;)][:D]

Info:
ketolyse.no
lavkarbo.no

Ketolyse er jo farlig, skjønner ikke at noen tørr holde på med det jeg. Mangelsykdommer versågod!

Back
Topp