Noen som kan anbefale meg flasker?!

Emz mamma

Elsker forumet
Fikk et tips fra jordmor om å ha et par flasker stående i tilfelle fullammingen av tvillingene kunne ta litt tid. Så vi ikke sitter frustrerte og utslitt med sultne skrikerunger [:D]
Så lurte jeg på om noen kunne anbefale noen flasker og eventuelt med link. Brukte Avent sine forrige gang men "alle" her bruker dem så synes det bare blir rot og bortbytte....

Dr. Brown's sine forebygger vel kolikk [:)]

https://barnehuset.secure.flexiweb.no/productview/19421799/

VI brukt Dr.Brown men slutta me dæm da dæm fant BPA idæm.. da kjøpt vi inn MAM flaska, og må innrøm æ angre på at vi itj brukt d fra begynnelsen av.. dæm me sånn "skruing" i bunnen e også sånn anti kolikk faktisk[:D] Også koste dæm 30 kr mot 100 kr for Dr.Brown flaskan!

bruker mam og avent

ORIGINAL: Kattekvinnen

Dr. Brown's sine forebygger vel kolikk [:)]

https://barnehuset.secure.flexiweb.no/productview/19421799/

kjempe bra flasker!

ORIGINAL: tuppa86

VI brukt Dr.Brown men slutta me dæm da dæm fant BPA idæm.. da kjøpt vi inn MAM flaska, og må innrøm æ angre på at vi itj brukt d fra begynnelsen av.. dæm me sånn "skruing" i bunnen e også sånn anti kolikk faktisk[:D] Også koste dæm 30 kr mot 100 kr for Dr.Brown flaskan!

mine lekker bare! [:@]

jeg brukte dr brown og mam sine

Beste flaskene jeg har brukt.. koster bare ca 30kr.. lett å vaske.. fine farger[:D]
og de er også sånn der kolikkdempende..

Kjøpte sånne helt vanlige i matvarebutikken, hm var det sano de het?? HELT PERFEKT, ungene likte de kjempegodt. Billig var de også. Jeg så ikke noe behov for anti kolikk og spesial-smokker på flaskene. Hadde de fått kolikk eller nektet de vanlige flaskene, så hadde jeg kanskje prøvd meg fram, men orket ikke "lage et behov" for spesialflasker til ungene fra starten av,liksom.

Billig med nye flasker og billig med nye smokker til flaskene. [;)]

Jeg har absolutt alle tåteflasker på det norske marked, samt et par til..

Datteren min nektet å ta flaske, så jeg prøvde meg frem med alt!! Nå bruker hun MAM sine, synes de er veldig greie..

Ellers liker jeg disse:

Green to Grow!

Snuppa her liker best Tommee Tippee flaskene. De er mye breiere i smokken enn noen andre flasker.

Back
Topp