Noen som kan anbefale en trille/sportsvogn??

Pixiee

Gift med forumet
Januarlykke 2020
Skal til Spania om 3 uker og trenger en trille eller sportsvogn dere..

Noen som er bereiste som kan tipse en vogn til meg??? Passe en på 7 mnd ++++ :-)

4Me Fusion kanskje?

http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=796568&b_kid=526854

Jeg leter etter akkurat det samme, og har egentlig kommet frem til at quinny zapp xtra ville vært den perfekte vogna[:)]

Helt klart carena lieback, då får du dessutom ta med den till gaten, vilket är mycket mer praktiskt [;)] Är en billig men väldigt bra vagn. Flyger en hel del själv då jag alltid tar flyget när jag ska till sverige o jag har gjort misstaget o köpa en vagn som jag trodde att jag var säker på att jag alltid kunde ta med till gaten, men har blivit nekad flera ggr trots att den vagnen tar ganska liten plats. Så nu har jag beställt en carena lieback som kommer vilken dag som helst för då vet jag att jag alltid kan ta med den till gaten [:)]

ORIGINAL: monaogmini

Jeg leter etter akkurat det samme, og har egentlig kommet frem til at quinny zapp xtra ville vært den perfekte vogna[:)]

Har slevet litt etter den..[:D] Er den god å trille på litt "sandete" veier? er ikke mye av de vi skal trille på men ...

carena lieback
ORIGINAL: Aily

Helt klart carena lieback, då får du dessutom ta med den till gaten, vilket är mycket mer praktiskt [;)] Är en billig men väldigt bra vagn. Flyger en hel del själv då jag alltid tar flyget när jag ska till sverige o jag har gjort misstaget o köpa en vagn som jag trodde att jag var säker på att jag alltid kunde ta med till gaten, men har blivit nekad flera ggr trots att den vagnen tar ganska liten plats. Så nu har jag beställt en carena lieback som kommer vilken dag som helst för då vet jag att jag alltid kan ta med den till gaten [:)]

Den så veldig najs ut.. Kan en ta ned ryggen så det blir sovevogn også??? (Skal kanskje kjøpe med hjem en vogn også)..

BabyJogger City Mini...eller Elite om du vil ha en litt større.

Jeg liker bugaboo bee en vår jeg[:)] men hvis baby bare er syv mnd tror jeg at jeg hadde pakke ned hele hovedvogna i prampack og tatt den med.. Da får du også fyllt opp med bleier, mat, grøt og div annet man ikke får plass i i kofferten[:)] har reist myyye med mi i, men det er først nå jeg har begynt å reise med bare trille..

ORIGINAL: Pixiee

ORIGINAL: monaogmini

Har slevet litt etter den..[:D] Er den god å trille på litt "sandete" veier? er ikke mye av de vi skal trille på men ...

Jeg vil nok tro det går ann i alle fall[8D] Men har ikke kjøpt den enda da, så vet jo ikke. Synes bare den så utrolig praktisk ut, særlig siden man kan løfte opp den "beinstøtta" slik at de minste sitter bedre, og snu barnet mot meg ikke minst![:)]

Bugaboo bee [:)] Absolutt en fordel å ha en trille der du kan ha babyen vendt mot deg når dere er på reise med så mye nye inntrykk og han er så liten.... syntest nå jeg iallfall [:)]

ORIGINAL: frøken Andersen*

Vi har vært på mange titterunder etter triller :)
Har funnet ut at vi IKKE skal ha små hjul, og endte derfor opp med en emmaljunga scooter :)
Den veier kun 3kg mer enn en helt enkel carena paraplytrille og er 10x bedre å trille, syns jeg!

Anbefaler denne, og den kan legges så og si helt ned.

Enig! Den tar såklart litt mer plass sammenlagt, men den er herlig å trille! Kjenner ikke kiloene engang[:D]

ORIGINAL: Pixiee

carena lieback
ORIGINAL: Aily

Den så veldig najs ut.. Kan en ta ned ryggen så det blir sovevogn også??? (Skal kanskje kjøpe med hjem en vogn også)..

Japp, den har liggställning så går fint och sova i den [:)] Vet många som har den vagnen och är jättenöjda.

maclaren

ORIGINAL: Snickers

Sign

ORIGINAL: Snickers

Är just babyjogger city mini som jag har nu o den blir jag ofta nekad att ta med till gaten, så om du vill kunna ta med vagnen till gaten så köp INTE den.

Back
Topp