Noen som kan anbefale en gassgrill?

BabyCala

Elsker forumet
Vi skal kjøpe gassgrill nå som det nærmer seg sommeren. Vi er ikke de ivrigste på å grille (sikkert fordi vi har hatt en liten elektrisk grill som vi må vaske opp etterpå) men tror det vil bli oftere dersom vi har en ordentlig grill som er rask og enkel å bruke, ikke for mye som må rengjøres for hver gang osv.

Jeg hører om forskjellige typer jern, lavastein osv, men kan ikke noe om sånt - kan noen komme med tips om hva som anbefales? Hvor mange brennere bør man ha? Når vi griller er vi normalt 4-6 personer. Er det ikke litt skummelt med gasstanken på en gassgrill og oppbevaring av denne?

Jeg ser ikke for meg å bruke mer enn 3000 kr. Helst mindre. Vi kikket litt på grill i fjor også og vurderte da Weber 200 et eller annet.

Håper noen her har noen griller å anbefale! [:)]

Vi har en weber gass grill å er kjempe fornøyde med den [:D]

Europris sin er faktisk veldig bra, har jeg hørt flere si [;)] 3 brennere, "kokeplate" og "stekeplate" på den, så da kan du både koke poteter og steke egg og bacon i tilleg til å grille koteletter [;)]

Vi har en fra Elkjøp, kjøpt i år, den er 3 brennere + en sidebrenner, og en plate på den andre siden, veldig ålreit grill, og ikke ille pris, var ca 2000 for den. Vi griller i snitt annenhver dag, minst[8D][:)]

vi har oxo weber sin og knall fornøyd grillet 3 ganger på 3 dager [:)] var på tilbud på jernia nå til 3999[:)]

Takker for tips - tar gjerne i mot flere. [:)]

ORIGINAL: lillesmule

Vi har en weber gass grill å er kjempe fornøyde med den [:D]

vi har den de har på jernia til 3999 nå. og er kjempe fornøyde med den:)

Back
Topp