Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ostepoppen
hvis du bare ser litt på sia her nå så ligger det mange like spørsmål på rad og rekke.....
står bra svar i dem.....
men jeg kan jo svare deg her nå sia je først driver på...[:D]
vi har hts izi combi..
kjempefornøyd...
ORIGINAL: Karla
[:)]ORIGINAL: siljemp
BeSafe iZi Combi X1
går det ann å regulere sittestilling på den`noen som vet? så hun ikke sitter rett opp å ned...
i veldig mange biler står dette sete veldig bratt, du må bare prøve å se hvordan det står i deres bil, er ikke sikker på hvordan reguleringen er bakover, men vet det går framover. Om du vil ha en stol som går fra 0-18 kg anbefaler jeg deg duo logic fra akta graco, dette kan brukes fra fødselen av, og har en veldig god liggestilling, har tre forskjellige stillinger den kan vippes i, den er enkel og montere, den har også base
ORIGINAL: siljemp
ORIGINAL: Karla
[:)]ORIGINAL: siljemp
BeSafe iZi Combi X1
går det ann å regulere sittestilling på den`noen som vet? så hun ikke sitter rett opp å ned...
i veldig mange biler står dette sete veldig bratt, du må bare prøve å se hvordan det står i deres bil, er ikke sikker på hvordan reguleringen er bakover, men vet det går framover. Om du vil ha en stol som går fra 0-18 kg anbefaler jeg deg duo logic fra akta graco, dette kan brukes fra fødselen av, og har en veldig god liggestilling, har tre forskjellige stillinger den kan vippes i, den er enkel og montere, den har også base
har en akta graco nå.. 0-13... me base... tror det er 06 modellen vist jeg husker riktig.. men den kan ikke vippes noen veier.... å der er selene for kort til henne.. er stilt helt ut..
ORIGINAL: Baby_alex
Du har snudd stolen på hodet og flyttet løkkene som fester selene til stolen? Har du gjort det er det rart den ikke passer.
Jeg prøvde nemlig stolen til min 18 mnd gamle jente i helgen. Hun er 80 cm og 12 kg. Stor jente med andre ord.