noen som kan anbefale bilstol?

skrilje

Gift med forumet
0-25 kg eller hva det nå er..... 0-13kg stolen passer ikke mere.. kan ikke ha klær på tøtta vist jeg skal ha sela på henne.. hvilket sete er bra til en 5 mnd gammel unge???

ble litt klønat forklart, men håper noen har no fornuftig svar...

ingen????

hvis du bare ser litt på sia her nå så ligger det mange like spørsmål på rad og rekke.....

står bra svar i dem.....

men jeg kan jo svare deg her nå sia je først driver på...[:D]

vi har hts izi combi..
kjempefornøyd...

ORIGINAL: ostepoppen

hvis du bare ser litt på sia her nå så ligger det mange like spørsmål på rad og rekke.....

står bra svar i dem.....

men jeg kan jo svare deg her nå sia je først driver på...[:D]

vi har hts izi combi..
kjempefornøyd...

har faktisk sett litt på den.... syns den virka grei..

BeSafe iZi Combi X1
går det ann å regulere sittestilling på den`noen som vet? så hun ikke sitter rett opp å ned...

Ja, kan det, tror det er tre stillinger på det.

ok takk for hjelpa.[:)]

ORIGINAL: Karla

[:)]
ORIGINAL: siljemp

BeSafe iZi Combi X1
går det ann å regulere sittestilling på den`noen som vet? så hun ikke sitter rett opp å ned...

i veldig mange biler står dette sete veldig bratt, du må bare prøve å se hvordan det står i deres bil, er ikke sikker på hvordan reguleringen er bakover, men vet det går framover. Om du vil ha en stol som går fra 0-18 kg anbefaler jeg deg duo logic fra akta graco, dette kan brukes fra fødselen av, og har en veldig god liggestilling, har tre forskjellige stillinger den kan vippes i, den er enkel og montere, den har også base

har en akta graco nå.. 0-13... me base... tror det er 06 modellen vist jeg husker riktig.. men den kan ikke vippes noen veier.... å der er selene for kort til henne.. er stilt helt ut..

BeSafe iZi Combi X1

Det setet har vi... Har brukt det siden småen var 4 mnd.. Kjempefornøyd..

ORIGINAL: Karla

[:)]

BeSafe iZi Combi X1

i veldig mange biler står dette sete veldig bratt, du må bare prøve å se hvordan det står i deres bil, er ikke sikker på hvordan reguleringen er bakover, men vet det går framover. Om du vil ha en stol som går fra 0-18 kg anbefaler jeg deg duo logic fra akta graco, dette kan brukes fra fødselen av, og har en veldig god liggestilling, har tre forskjellige stillinger den kan vippes i, den er enkel og montere, den har også base

har en akta graco nå.. 0-13... me base... tror det er 06 modellen vist jeg husker riktig.. men den kan ikke vippes noen veier.... å der er selene for kort til henne.. er stilt helt ut..

oi, er du helt sikker på at selene er helt ute? vi har det setet og snuppa passer enda oppi (begynner å bli litt lang da) Vi bruker det ikke altså, men hun passer oppi der, tom selene.

jepp... gikk igjennom hele bruksanvisninga her om dagen.. å selen er helt ute....

Du har snudd stolen på hodet og flyttet løkkene som fester selene til stolen? Har du gjort det er det rart den ikke passer.

Jeg prøvde nemlig stolen til min 18 mnd gamle jente i helgen. Hun er 80 cm og 12 kg. Stor jente med andre ord.

ORIGINAL: Baby_alex

Du har snudd stolen på hodet og flyttet løkkene som fester selene til stolen? Har du gjort det er det rart den ikke passer.

Jeg prøvde nemlig stolen til min 18 mnd gamle jente i helgen. Hun er 80 cm og 12 kg. Stor jente med andre ord.

jepp... synes de var helt rart at den ikke passer mere... men har nesten demontert sete for å finne ut om det gårann å slakke på di..

er bare to løkker på selene, å den er på den ytterste løkka.... 

Back
Topp