Noen som kan 24 timers blodtrykksmåling?

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
Hm jeg har 24 timers blodtrykksmåling på nå men på alle målingene siden kl.14 så har jeg bare fått error... Er det noe vits da å ha den på helt til imorra?? Noen som vet?J Tenker at undersøkelsen vil jo ikke bli godkjent siden alle et error :/

usiker på hvilken modell du har. men pumper den seg opp når den skal? eller ha den på til den skulle pumpet seg opp. reagerer den ikke, er det ikke vits

Den pumper se opp hver halvtime men merker at den ikke pumper seg nok opp og slutter å pumpe på 120 ca.. Så går den nedover men får error når den er ferdig "utpumpa"..0

hmmm,jeg gikk med en sånn.Fikk error noen ganger,og det var stort sett hvis jeg drev med noe så ikke armen var i ro.Mn virket stort sett.Men den pumpet seg mye lenger enn 120 før den ga opp da. Og neste måling virket den.Osv.

enten sitter den ikke skikkelig
eller du gjør noe som gjør at den ikke klarer å pumpe opp
eller den klarer bare lese at du har så lavt blodtrykk at den vil ikke akseptere det (altså du er på besvimelse-nivå)

Den sitter helt som den gjorde når den ble satt på på legekontoret og gjøre igrunn ikke så mye.. Hehe ;) men er det noe vits å fortsette?? For lavt blodtrykk vet jeg det IKKE er :P hadde en måling istad på 81/71 så tror den er riv ruskende gal...

Back
Topp