noen som jobber turnus her

souma

Betatt av forumet
hva er tillegg i helgene i timen?
kvelden?
er blank på dette[&:] har fått jobb, og ville ikk spørre m engang om lønn[X(]
det er en komunal sykehjem, jobber som ekstrsvakt- er student ellers

Det er vel forskjellig fra bedrift til bedrift?
Vi har 45% av grunnlønn i tillegg på helg og natt.

Kommer sikkert litt an på hvor du jobber.. Her har jeg i hvertfall 35 kr/t i helg og 45 kr/t på kveld (mulig det er motsatt.. husker ikke) så kveld i helg er bra betalt [:)]

ORIGINAL: Augustspire!

Kommer sikkert litt an på hvor du jobber.. Her har jeg i hvertfall 35 kr/t i helg og 45 kr/t på kveld (mulig det er motsatt.. husker ikke) så kveld i helg er bra betalt [:)]

aha,, det er en komunal sykehjem, har fått ekstravakt stilling- er student ellers[:)]

Jeg mener det er 40 % tillegg på kveld, men det varierer fra kommune til kommune. Vet at i storbyer så er lønnen litt høyere enn i mindre byer/kommuner...

tror det kommer ann på ansinitet og evt utdannelse....tror assistenter har mindre enn foreks en sykepleier. har desverre ikke noen sum å  skrive til deg.

Vi har 45% på natt (fra kl. 20 - 06), kr 37,- i helgen. Men det er statlige satser, vet ikke om det er det samme kommunalt. Skal vel stå i kontrakten din?

Jeg har 50% på kveld før kl 22, deretter 100%. Lørdag 50% før kl 14, etter det får jeg 100%.

ORIGINAL: Augustspire!

Back
Topp