Noen som jobber som servitør? Søker jobb?

Lykke<3

Forelsket i forumet
Prøver noen av dere å få jobb?

Noen som jobber som servitør? Eller fått jobb som det gravid?
Hvordan tok sjefen det?

Tror jeg får jobb snart, men har ikke sagt noe om graviditeten.. Redd for å ikke få jobben.. Og trenger virkelig jobb så vi kan få kjøpt oss hus. Bare litt redd det skal bli dårlig stemning etter vært når magen begynner å komme frem og finner ut at jeg er gravid...

Noen med erfaringer??

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Lignende hos meg men ikke i samme bransje. Jeg fikk tilbudet og var helt ærlig. Sa at jeg var gravid og at jeg hadde veldig lyst på jobben for det. Jeg fikk da spørsmål om hvordan mine andre graviditeter var. Der sa jeg som det var at jeg ikke hadde hatt noe problem i de forrige svangerskapene. Dermed var jeg med jobb ;-) det er ett år med permisjon, men så har de deg jo etter det :-)

Lykje til!

Er først sommer jobb så kan jeg vel få mer hvis de er fornøyd til høsten...

Jeg har også hatt et fint svangerskap sist og nå så langt, heldigvis :)

Huff.. så vanskelig å vite hva jeg skal gjøre :/

Tusen takk :)

Søker aktiv jobb, ikke planer å si noe, da det i følge arb. Loven ikke er lov å la være p gi jobb pga graviditet, men må jo si noe på intervju om magen er for tydelig. Redd for jeg ikke får jobb pga jeg er gravid. Har vikariat nå som blir avsluttet og ikke sagt noe om graviditeten på denne jobben da jeg ikke trenger tilrettelegging, og fått beskjed om jeg blir avsluttet;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja vet, bare redd det skal bli sure miner når de skulle finne det ut.. :p men ikke hørt noe enda :/

Huff.. Ser ikke så lyst ut.. :/

Ja kan bli sure miner, men men som regel vil det gå bra;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp