Noen som jobber offshore ?

Jobber offshore... Men har fått tilrettelagt med arbeid på land. Etter uke 28 er det ikke lov å reise med helikopter uansett, så da må man stasjoneres på land, eller gå på svangerskapspenger fra Nav hvis de ikke vil tilrettelegge. Permisjinsreglene er vel lik som for alle andre? Gruer meg til å reise offshore før lille har blitt et år engang

Jeg leste hos NAV på Facebook (eller på nettsiden, litt usikker) om ulike måter far kunne dele opp permisjon når han jobbet bl.a. offshore når man jobber i noen uker og er hjemme i noen uker. Da kunne man ha gradert permisjon ved å ha permisjon i friperiodene og fortsatt jobbe i arb.periodene man normalt sett har. Kanskje det er mulig å gjøre det omvendt for dere og dermed kunne dra ut permisjonen litt? Altså ha permisjon når man egentlig skulle ha jobbet og stoppe permisjonen i friperiodene. Aner ikke om det er mulig altså, men ja jo være verdt å sjekke opp. Alle monner drar for å kunne være lengst mulig hjemme uten å ta permisjon uten lønn :-)

Jeg leste hos NAV på Facebook (eller på nettsiden, litt usikker) om ulike måter far kunne dele opp permisjon når han jobbet bl.a. offshore når man jobber i noen uker og er hjemme i noen uker. Da kunne man ha gradert permisjon ved å ha permisjon i friperiodene og fortsatt jobbe i arb.periodene man normalt sett har. Kanskje det er mulig å gjøre det omvendt for dere og dermed kunne dra ut permisjonen litt? Altså ha permisjon når man egentlig skulle ha jobbet og stoppe permisjonen i friperiodene. Aner ikke om det er mulig altså, men ja jo være verdt å sjekke opp. Alle monner drar for å kunne være lengst mulig hjemme uten å ta permisjon uten lønn :)

Såvidt jeg har forstått, er ikke det mulig. Men skal sjekke nærmere.

Problemet er vel at man har rett på ammefri, og dermed kan man jo egentlig ikke reise offshore

Back
Topp