Hvordan går det? Jeg merker jeg sliter skikkelig.. sliter med å sove på dagen, så er jeg stup trøtt på jobb.. tungt å komme seg igjennom natten.. gruer meg skikkelig til å gå på natt idag 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det skjønner jeg.. er på nattevakt nå.. kjempe kvalm og stuuup trøtt.. og jeg har akkurat startet vakten! :/ hvordan skal dette gå?Jeg har rundturnus, men jobber natt nå til helgen.. gruer meg litt kjenner jeg, og spent på om det går, for jeg er kvalm når jeg våkner om natta ellers for tiden
Slitsomt når man ikke får sove godt etter nattevakt .. jeg skal se det Ann over helga.. går det dårlig så må jeg høre med sjefen om tilrettelegging.. jobbe dag/kveld isteden... huff! Er stup trøtt nå og har nettopp begynt på jobbJobba natt i natt jeg ...og våken før 12 :/ Har tenkt å slutte å jobbe natt men pga at turnusen var spikra i påsken før jeg fant ut jeg var gravid så går jeg disse nettene nåBare helga igjen så ferdig med nattevakte
![]()
Det skjønner jeg.. er på nattevakt nå.. kjempe kvalm og stuuup trøtt.. og jeg har akkurat startet vakten! :/ hvordan skal dette gå?![]()
Har ikke sofa inne på avdelingen... da må vi på fellesstuen... kan lissom ikke forlate avdelingen for å legge meg litt nedpåEr det ikke sofa i stua da? Da får du i det minste sittet bedre!
Har ikke sofa inne på avdelingen... da må vi på fellesstuen... kan lissom ikke forlate avdelingen for å legge meg litt nedpåbare 3 og 1/2 nå, så skal jeg hjem å legge meg
du da? Jobber du natt nå? Går det greit?
Huff! Du må prøve å sove mer enn det hvis du skal på nattNei, jeg prøvde bare å være oppe lenge for å kunne sove leeeenge i dag, skal på i natt, og de to neste.. men våkna jo 0630, lys våken, kvalm og tissetrengt [emoji849] #freglife
Huff! Du må prøve å sove mer enn det hvis du skal på nattprøve å sove noen timer før du skal på jobb
god vakt! Skal jobbe hele helgen selv her
![]()
Bra du har noen snille kollegaer som holder deg våkenFikk ikke sove noe mer.. men nå sitter jeg på jobb og blir holdt våken av to greie kollegaer, så da går det vel på et vis.. jeg er i utgangspunktet glad i nattevakter, men tror ikke jeg skal ha så mange i svangerskapet gitt.. vondt i hodet, kvalm, trøtt, høy puls.. bare 2,5 netter igjen nå [emoji14] god vakt til deg og!
jeg sitter på jobb, er kjempe kvalm.. kastet opp 4 ganger siden jeg sto opp istad..Bra du har noen snille kollegaer som holder deg våkentiden går så mye fortere når man har noen å prate med
huff! Håper du får sove godt og i mange timer når du legger deg etterpå
jeg sitter på jobb, er kjempe kvalm.. kastet opp 4 ganger siden jeg sto opp istad..
Ja, jeg skal bli hjemme de 2 neste nettene nå.. natten var helt forferdelig.. orker ikke 2 netter tilÅneihvis du er så kvalm at du spyr så burde du egentlig vært hjemme og tatt det veldig med ro :/
Ja, jeg skal bli hjemme de 2 neste nettene nå.. natten var helt forferdelig.. orker ikke 2 netter tilkollegaene som kom på jobb på morran, sa at jeg så helt bleik ut..