Noen som jobber natt???

lissom

Forumet er livet
Er det noen av dere som jobber natt, mens gubben jobber "vanlig"??? Åssen ordner dere det med søvn og levering i barnehage og sånt??????????? Synes dere det går greit å jobbe natt når dere har små barn hjemme osv????[:)]

jeg jobbet turnus.
Hadde mye nattevakter.

Nattevakter var veldig greit før jeg fikk barn. Men ikke nå.
Det kreves mye mere av deg å jobbe på natta. Det er hardt til kroppen, som vet det er natt.

Mannnen levert, jeg gikk hjem og sov.
Av og til så hentet jeg ungen.
Andre gang så stod jeg opp og begynte rett på middagen.

ORIGINAL: suprAnirac

jeg jobbet turnus.
Hadde mye nattevakter.

Det kreves mye mere av deg å jobbe på natta. Det er hardt til kroppen, som vet det er natt.

Så du vil ikke anbefale det, med andre ord??[:)]

ORIGINAL: lisemor81

jeg jobbet turnus.
Hadde mye nattevakter.

Vet du... at det... må du kjenne på kroppen selv. For noen så går det lekende lett, og vil jobbe natt for resten av livet, mens for andre er det tungt... Og det fungerer for en periode.
Kommer litt an på åssen jobb dete er snakk på å da... Aktiv eller hvilende natt? Rutine arbeid?
[:)]

min mann jobber turnus, og jeg vanlig...

han leverer og henter når han kan og jeg gjør det de gangene han ikke kan....når ingen av oss kan hente, har jeg en svigerfar som henter ungene i bhg.

ORIGINAL: lisemor81

jeg jobbet turnus.
Hadde mye nattevakter.

Vet du... at det... må du kjenne på kroppen selv. For noen så går det lekende lett, og vil jobbe natt for resten av livet, mens for andre er det tungt... Og det fungerer for en periode.
Kommer litt an på åssen jobb dete er snakk på å da... Aktiv eller hvilende natt? Rutine arbeid?
[:)]

Akkurat denne stillingen jeg ser litt på nå er 60% kun natt, aktiv.[:)]

Jeg har 66% natt.. Altså 1 uke på 2 uker av.. Å jeg synes det er kjempe enkelt.. Sitter på et rom og tar meg av en bruker, hele natta.. Ser på tv, leser osv.. Nå er ikke snuppa begynt i barnehage ennå.. Hun skulle egentlig begynne idag, men siden jeg har jobbuke nå så klarer jeg ikke stå opp tildlig med henne å ha tilvenning..

jeg å har nå søkt på nattestilling, og vill prøve det en stund fremover, har god tro på at det skal gå kjempebra.synes det virker enklere enn dag og kveld som jeg har nå. helg kommer en nå aldri i fra  når man jobber med slikt som jeg gjør. har jobbet natt før så jeg tror jeg vet hva det dreier seg om, men da hadde jeg ikke barn. hadde jeg vært deg hadde jeg ville søkt å prøvd å jobbe. vi er så forsjellige så det er vanskelig å gi deg noe godt svar på det

jeg jobber mye natt , og har de ikke i barnehage , så når jeg kommer hjem så drar mannen min på jobb også er jeg hjemme med barna og legger meg litt når de har en hvil på formidagen også legger jeg meg når han kommer hjem men detter er ikke fast da selv om det blir en dle i løpet av en mnd i perioder , liker oxo best og jobbe netter , men som det ble skerevet over her så har jeg oxo det sånn at jeg sitter bare og ser på tv og leser og gjør litt rent

Back
Topp