Noen som jobber i barnehage/tilrettelegging?

Jobber fortsatt 100% på småbarnsavdeling. Har gått greit, men begynner å bli tungt nå, blir veldig sliten. Har fått tildelt skulder til skulder ressurs, men blir kun brukt ved fravær av andre, som en vikar. Er jo bedre enn å gå underbemannet, men det blir jo ikke en støtte for meg spesielt men for hele avdelingen. Trodde den egentlig skulle være ment for å avlaste meg... Og jeg gjør egentlig de samme arbeidsoppgavene som før så føler ikke tilretteleggingen fungerer så veldig...

Har det ganske likt på jobb. Men eg slipper å ligge alle de små. Og ta de opp. Ellers mye det samme. Har vært 60% sykemeldt den siste tiden. Nå er jeg sliten og lei. Har ikke energi el styrke til full rulle på jobb nå
 
Jobber og i IA-bedrift, så rart at det er så forskjellig fra sted til sted da..
Jaja, nå går jeg i hvert fall med svangerskapspenger så :p
 
Jobber egentlig på småbarn, men ble fort tilrettelagt over til storbarnsavdeling. Jobber i utgangspunktet 3 dager i uka, men fikk da fordelt over fem dager i uka i stedet. Det funket dårlig. Ble sykemeldt slik at jeg jobbet fire dager i uka i stedet, men det ble og for mye. Jobbet til slutt to halve dager i uka. Men etter jul følte jeg på at jeg ikke klarte å henge med i arbeidsoppgavene mine lenger, og at det gikk utover de andre ansatte. Da fikk jeg svangerskapspenger 100%, så nå går jeg hjemme.. Sukk..
Litt kjedelig, men også deilig å kunne ta dagene med ro.
Jeg blir så fort sliten, at det å gjøre hverdagslige ting som klesvask, hente barn i bhg, lage middag hver dag, det holder lenge for meg om dagen..

Kom over svaret ditt når jeg googlet tilrettelegging i barnehage og gravid. Hvordan gikk du frem for å få svangerskapspenger og på hvilket grunnlag fikk du det? Er gravid og jobber i barnehage, foreløpig veldig dårlig tilrettelegging og jeg er så ufattelig dårlig etter jobb. Pga betennelse i albue som jeg har vært sykmeldt for over en lengre periode, har jeg lite lyst å bruke opp sykmeldingsrettighetene mine i tilfelle noe skjer for eksempel under fødsel.
 
Hei
Du må be lege/jordmor om å søke. Å så mått arbeidsgiver signere det for så å sende det til nav:)
 
Back
Topp