Når gikk dere ut i permisjon?
Er pr nå sykemld, 7+3…
Svangerskap nr 7, barn nr 4…
Er pr nå sykemld, 7+3…
Svangerskap nr 7, barn nr 4…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De kaller det svangerskapspermisjon på jobb men ja svangerskapspengerPermisjonen begynner vel uansett tre uker før termin? Tenker du svangerskapspenger?
Du må søke om du har et yrke med risiko .De kaller det svangerskapspermisjon på jobb men ja svangerskapspenger
Vet…Du må søke om du har et yrke med risiko .
Hvem kan få svangerskapspenger?
Friske gravide kvinner som ikke kan fortsette å jobbe under svangerskapet fordi det kan medføre risiko for barnet, kan få svangerskapspenger.
Eksempler på arbeidssituasjoner som kan utgjøre en risiko:
Vanligvis er det 3 krav du må fylle for å få svangerskapspenger.
- arbeid med kjemiske stoffer
- fysisk krevende arbeid
- arbeid med stressbelastning
- psykososiale forhold
Jeg gikk over i uke 24 det varierer jo hvordan form de er og risikoen i yrke man har og tilrettelegging . Nå jobber jeg 20% og gjør det jeg klarer og orker .Vet…
Men lurer på hvilke uke andre i samme yrke går over på svangerskapspenger..
Oii det var lenge er jo mye tunge løft, smitte, utaggerende pasienter og generelt mye man utsetter magen for. Gikk ut i uke 17 i 2019, men i vår i uke 12(mistet) Er sykemld nå men går nok ut etter tidlig UL i uke 10.Jeg gikk over i uke 24 det varierer jo hvordan form de er og risikoen i yrke man har og tilrettelegging . Nå jobber jeg 20% og gjør det jeg klarer og orker .
Ja , for min del var det samme pasient gruppe bare firbente hehe gass, røntgen , tunge løft , stressende, mye ståing, gåing , vanskelig å få tatt pause når man trenger osvOii det var lenge er jo mye tunge løft, smitte, utaggerende pasienter og generelt mye man utsetter magen for. Gikk ut i uke 17 i 2019, men i vår i uke 12(mistet) Er sykemld nå men går nok ut etter tidlig UL i uke 10.