Noen som jobber hjemmenfra her??

3?

Glad i forumet
Noen som jobber hjemmenfra her? har lyst til å jobbe hjemmenfra for å vere lenger hjemme med ungene! vil også tjene så greit at eg kan leve av de.. viss de er mulig da.... sitter å leter og ser rundt på nette, men er så vanskelig å plukke ut dritten fra de som faktisk er noe å satse på! noen som har noen tips eller som vet om noe bra som er verdt å satse på?

opp.....

hjelper deg å dytte [:)]

vurderer å starte nettbutikk jeg, for å jobbe hjemmefra.. men vet ikke om jeg tør!! [8|][:-][:)]

ORIGINAL: SleepingBeauty

vurderer å starte nettbutikk jeg, for å jobbe hjemmefra.. men vet ikke om jeg tør!! [8|][:-][:)]

det drømmer jeg også om.

ingen??[:-]

Jeg kan ha hjemmekontor om jeg ønsker det, men det blir kanskje ikke helt det du tenker på?

Hørtes fint ut til å begynne med, men nå hater jeg det. Vil treffe folk, ha noen å drikke kaffe med o.l. Hvis jeg skulle vært hjemme for å være hjemme ville jeg helst hatt stillingen "husmor". [8D]

Jeg jobber hjemmenifra, ettersom kontoret ligger 4 timers kjøring unna der jeg bor. Det som er viktig, er å ha et eget kontor så du på en måte kan gå fra jobb og komme på jobb. Ellers blir jobb og fritid bare en eneste stor suppe.. Og så må du være veldig selvdisiplinert, og jobbe de timene du skal. Jeg har et antall timer jeg skal jobbe hver dag, og kunne fint ha jukset. Men det hadde bare slått tilbake på meg selv om det hadde blitt oppdaget, så det er ingen god ide..

Back
Topp