Noen som jobber 100%

ilhaug

Flørter med forumet
Hei,
Er det noen av dere som enda jobber 100%, og hvordan er formen da de få timene som er igjen av døgnet???
Jeg jobber 50%, og sliter en og annen dagen med at jeg er altfor trøtt og sliten når jeg kommer hjem..
Slik som nå... det svir bak øyelokkene.

JIPPI det er fredag, og imorgen er vekkerklokken avslått..

GOD HELG [:)]

Den uka her har jeg trappet ned til 60% stilling. Det har vært en annen verden egentlig, NYDELIG. Har kortere dager + en fridag. Jeg kjenner på at det er vanskelig å gå tidlig når jeg skal, det er liksom hele tiden noen som trenger at jeg er der. Er lærer og har 4 uker igjen før vinterferie med påfølgende permisjon. Skolen sliter med å finne vikar....
Har hele tida sagt at jeg vil jobbe helt fram hvis jeg orker, det gjenstår å se....

Jobber ikke i det hele tatt jeg nå er arbeidsledig :P

Jeg er også lærer og går ut i permisjo rett etter vinterferien. Er sykemeldt 50%, men jobber nok mer enn det jeg skal. Ikke så lett å gå nei... Kjenner meg igjen der! Utrolig deilig med en dag fri..

Er sykemeldt, har ikke vært i jobb på en stund. Er plaget med kynnere og har
en finger åpning. Har allerede vart innlagt på sjukehus, for å få stoppet
fødselen. Er sykepleier og jobber i hjemmesykepleien. Noe som kan
være ganske så hektisk. Hadde nok ikke vært i 100% jobb, hvis jeg
kunne ha jobbet [:)]

Hadde 20% sykmelding fram til uka før jul - 100% sykmeldt til 4 januar. Nå er jeg 60% sykmeldt og jobber 2 dager i uka - neste uke er siste uke. Så blir det 100% sykmeldimg fram til permisjonsstart 17. februar.

Kjenner sååååå forskjell på dagsformen. Noen dager er jeg i god form, både psykisk og fysisk - andre dager er jeg helt på felgen. Gleder meg til å ikke skulle jobbe mer. [:)] Jeg har ikke stressende eller fysisk krevende jobb - men det blir for mye likevel.