Noen som jobber 100%

ilhaug

Flørter med forumet
Hei,
Er det noen av dere som enda jobber 100%, og hvordan er formen da de få timene som er igjen av døgnet???
Jeg jobber 50%, og sliter en og annen dagen med at jeg er altfor trøtt og sliten når jeg kommer hjem..
Slik som nå... det svir bak øyelokkene.

JIPPI det er fredag, og imorgen er vekkerklokken avslått..

GOD HELG [:)]

Den uka her har jeg trappet ned til 60% stilling. Det har vært en annen verden egentlig, NYDELIG. Har kortere dager + en fridag. Jeg kjenner på at det er vanskelig å gå tidlig når jeg skal, det er liksom hele tiden noen som trenger at jeg er der. Er lærer og har 4 uker igjen før vinterferie med påfølgende permisjon. Skolen sliter med å finne vikar....
Har hele tida sagt at jeg vil jobbe helt fram hvis jeg orker, det gjenstår å se....

Jobber ikke i det hele tatt jeg nå er arbeidsledig :P

Jeg er også lærer og går ut i permisjo rett etter vinterferien. Er sykemeldt 50%, men jobber nok mer enn det jeg skal. Ikke så lett å gå nei... Kjenner meg igjen der! Utrolig deilig med en dag fri..

Er sykemeldt, har ikke vært i jobb på en stund. Er plaget med kynnere og har
en finger åpning. Har allerede vart innlagt på sjukehus, for å få stoppet
fødselen. Er sykepleier og jobber i hjemmesykepleien. Noe som kan
være ganske så hektisk. Hadde nok ikke vært i 100% jobb, hvis jeg
kunne ha jobbet [:)]

Hadde 20% sykmelding fram til uka før jul - 100% sykmeldt til 4 januar. Nå er jeg 60% sykmeldt og jobber 2 dager i uka - neste uke er siste uke. Så blir det 100% sykmeldimg fram til permisjonsstart 17. februar.

Kjenner sååååå forskjell på dagsformen. Noen dager er jeg i god form, både psykisk og fysisk - andre dager er jeg helt på felgen. Gleder meg til å ikke skulle jobbe mer. [:)] Jeg har ikke stressende eller fysisk krevende jobb - men det blir for mye likevel.

Erfaringen fra Jonathans fødsel og første uker, gjør at jeg vil være så uthvilt som mulig før det hele setter i gang!!!! Det er lurt å ha litt å gå på! [8|]

Jeg jobber 100% og har ikke vært syk eller borte fra jobben en dag. Føler at jeg begynner å bli veldig sliten nå, og de timene jeg ikke er på jobb eller sover ligger jeg stort sett på sofaen. Har dessverre ikke en jobb jeg kan være delvis sykemeldt eller aktiv sykemeldt i. Skal til legen snart, og vil gjerne snakke med ham om dette. Jeg går jo ut i permisjon 3 uker før termin, men om jeg er helt utslitt da orker jeg jo ikke engang stelle istand til den lille kommer - masse ting som må skaffes, vogn, seng , klær osv...

Puh! Veldig koselig å være gravid, men det er et slit også!

Hei.
Jeg jobber 100 %, og er veldig glad for at det går greit! Jobber som lærer, og var derfor spent på hvordan det ville gå (lærerfor 2.klassinger har en del bøy og tøy og gåing i løpet av en dag). Kjenner meg relativt pigg når jeg kommer hjem på ettermiddagen, men legger sjelden opp til de helt store utskeielsene da. Det begrenser seg til å plukke ut av oppvaskmaskinen, brette klær, litt rydding, og den slags. Nå er jeg førstegangs-fødende, og jeg regner med at de somhar et barn hjemme som krever litt, er mer sliten enn jeg er. Jeg har tro på at det er godt for oss å være i aktivitet under svangerskapet. Kan legge til at jeg ikke har en eneste "plage" som skulle tilsi at jeg trenger å føle noen begrensninger. Men uansett: nå går vi rundt med et lite "knøtt" på mellom 2 og 2.5 kg, og i tillegg kommer fostervann og morkake. Det er lov å være sliten nå!!!
Lykke til videre[:)]

Er hjemme går på skole over internett!studerer når jeg orker det!det er opp til meg selv jeg synes det er helt nydelig og være hjemme!jeg hadde nok vært sykemeldt 100 prosent nå for sover ikke om natten og er velig sliten om dagene så jeg slapper av for det meste!det er velig deilig det også!men prøver og ut og gå og styre litt hjemme nå har jeg min datter på snart 5 år hjemme også så jeg har noe og henge fingrene i!lykke til............[;)]

Jobbe enda 100%, en ting æ sjøll e litt forundra over, hehe...[:D]
Jobbe på kafe, kor d bare e ståing og gåing heile dagen!!
Men kjenne no at æ bynne å bli sliten, særli i bekkenet og i korsryggen...
Men vi hold ut litt te;) Blir nok verre den dagen æ ikkje får sove på nettern, hvis den kommer, går liksom å vente på alt, men ingenting skjer jo, e like frisk og rask som alltid nesten, hehe!!

ORIGINAL: Alexandra.

Jobbe enda 100%, en ting æ sjøll e litt forundra over, hehe...[:D]
Jobbe på kafe, kor d bare e ståing og gåing heile dagen!!
Men kjenne no at æ bynne å bli sliten, særli i bekkenet og i korsryggen...
Men vi hold ut litt te;) Blir nok verre den dagen æ ikkje får sove på nettern, hvis den kommer, går liksom å vente på alt, men ingenting skjer jo, e like frisk og rask som alltid nesten, hehe!!

Jobber som servitor/bartender paa kafe selv, men er 75% sykemldt... Kaffeen er over to etasjer, og trappene ville rett og slett ikke samarbeide med meg mer... Jobber bare 25%naa og det er NOK!!!

50% sykemeldt no pga liten beibi og antydning te lite fostervann...
Men e no bare 3 uke ijænn te permisjon!!!

Back
Topp