Noen som ikke vil vite?

*obaibi*

Elsker forumet
Føler de fleste vet kjønn nå for tiden, er det noen som ikke skal vite? Jeg syns det er litt spennende å ikke vite jeg, selv om jeg GODT kan skjønne alle som vet, for det var nesten tortur sist å ikke vite, hehe[:D] Men tror jeg ikke vil vite denne gangen også[:)]

vi skal vite det:):) klarer ikke å gå rundt å ikke vite det:) hehe

Jeg er SÅÅÅ nysgjerrig så klarer ikke å vente så lenge hi hi[:D]

Hehe, ja skjønner dere[;)] Har på en måte lyst å vite det jeg også, men er jo gøy å tippe også, og gøy at andre tipper[:)]

Jeg skal vite, er jo litt kjekt å kunne fylle skuffene med blått eller rosa

og denne gangen skal jeg ha noen navn alternativ klare for det hadde vi ikke sist og jeg er ikke 100% fornøyd med navnet, hehe. Han kan jo ikke hete noe annet ikke misforstå, men fikk ikke brukt den tiden jeg ville alle maste og så fant jeg drømme navnet men sambo ville ikke bytte for nå het jo han dethan het....Så dennne gangen skal jeg være mer bestem, har faktisk 2 alternativ så er bare å få sambo med på det. Gutte navn har jeg klart, heh

Jeg må vite hva det er. Er altfor nysgjerrig til å ikke vite det. [:D]

ORIGINAL: gladlaksen

Hadde aldri klart å ikke vite det, nei, det må finnes ut av!!![;)]

Vi vil vite det!

Hehe, ser ut som jeg er den eneste her inne til nå da, som ikke skal vite[:D]

hmmm. tror nok vi vil vite det denne gangen. sist ville vi ikke, men da var det førstemann og alt måtte kjøpes nytt uansett. nå som vi har alt, er jeg mest spent på om jeg kan bruke alle de blå klærne [:)] siste hadde jeg en utrolig sterk følelse på at det var en gutt, og det var det [;)] 

Er litt usikker på om jeg vil vite det, men sambo vil ikke vite det, så ender vell opp med at det blir ekstra spennende når den kommer, vi viste ikke sist heller å det var utrolig spennede & ganske artig å se hvem som hadde rett & galt ut ifra tipping[:)]

ORIGINAL: Lindus82

Henger meg på den her eg[8D]

eg må veta d!!=)

Jeg vet ikke helt hva jeg vil, er første mann dette da, får se hva mage følelsen min sier om jeg vil vite det eller ikke, gidder ikke låse noe nå, tar ting som det kommer[:)]

Det er uansett spennende da!! Kan bare ikke klare å tro vi faktisk skal på ul før jul sikkert!!! WOW!! Så fantastisk med et lite menneske i magen, bare h*n holder seg fast!!

Jeg vil helst vite, men hvis det ikke syns under UL så får det heller bli en overraskelse.

Back
Topp