Noen som ikke vil vite kjønnet?

Haffani

Elsker forumet
Julegavene 2019
Da vi var gravide sist, ønsket vi ikke å vite kjønn på forhånd. Jeg vil ikke finne det ut denne gangen heller, men mannen min vil gjerne vite denne gangen... Dilemma:/ Noen som er i samme båt?

Sist visste vi ikke. Litt fordi vi ikke ville, men på ene UL spurte vi, og da klarte han ikke å se det. Denne gangen har jeg lyst å vite det, mannen har akseptert ;)

Vi visste det ikke sist, da var jeg bestemt på det, mannen ville helst vite. Denne gang var jeg forberedt på å måtte gi meg hvis han fremdeles ville. Heldigvis har han ombestemt seg, så vi skal ikke vite det denne gangen heller:)

Sist ville vi ikke vite. Denne gang ønsker han å vite. Vi bestemte oss foregang at meD første kunne jegbestemme og denne gangen fikk han bestemme

Vi vil gjerne vite. Synes det er mest praktisk, da vi har en gutt fra før. Vi visste første gang også, liker det best slik:)

De to første visste vi ikke hva var, var enige om å ikke vite det den gangen. Nå vil vi gjerne vite det av hensyn til søsknene, tror det blir lettere for dem å forholde seg til at det enten kommer en bror eller en søster... Og siden vi har bestemt oss for det denne gangen er jeg skikkelig utålmodig på ordinær ul og å få finne det ut!
Vanskelig når den ene vil og den andre ikke vil vite... vet ikke helt hvordan jeg hadde løst det. Trekke lodd?

Lodd ja. Kanskje det:) ...først må jeg finne ut om han ønsker å vite mer enn jeg ønsker å IKKE vite;)

Vil veldig vite :)

sist fikk jeg vite at det var 99,9% sikkert at det var jente... Ut kom gutt... Hmmm......

så litt skeptisk, men vi prøver igjen :) stoler nok ikke 100% på det denna gangen..

Back
Topp