Noen som ikke vil vite kjønn?

Starflower

Gift med forumet
Himmelbarn
Oktoberbarna 2021♡
Aprilspirene 2024❤️
Er det noen av dere her inne som vil vente med å vite kjønn til fødsel?

Det høres så koselig ut å få vite det først etter ungen er ute, men jeg har absolutt ikke tålmodighet til det! Skulle ønske jeg hadde :nailbiting: Det må være tidenes «push present» :hilarious:

Jeg har veldig lyst, men siden jeg har TUL den 7.april så regner jeg med at jeg kommer til å se det. Men skal ikke be om å få vite, og skal prøve å ikke se etter nub :angelic:

Jeg har veldig lyst, men siden jeg har TUL den 7.april så regner jeg med at jeg kommer til å se det. Men skal ikke be om å få vite, og skal prøve å ikke se etter nub :angelic:
Har du villet vente med alle?

Jeg ville helst ikke ha infoen - dersom jeg skulle kun på UL, siden jeg fikk vite feil sist. Men tok NIPT, og vet derfor. Om jeg hadde hatt en av hver fra før, tror jeg at jeg kunne hatt lyst til å ha det hemmelig til fødsel..

Sist gang fikk vi ikke vite før uke 28, selv med forsøk på å vite både i uke 13 og uke 19 :p

men jeg tror nok jeg ønsker å vite denne gangen også, selv om det hadde vært spennende å presse ut en baby uten å vite kjønnet :)

Med nr 1 ville vi ikke vite..så fant ut at det ble jente etter fødsel:joyful: Med de andre har jeg ville vite kjønnet- og ønsker det nå denne gangen også:rolleyes:

Har du villet vente med alle?
Nei, bare de to forrige og denne. Men med begge jentene så jeg det selv på tul, og fikk det bekreftet da jeg spurte om det var jente. Denne gangen skal jeg ihvertfall ikke spørre, og håper jeg ikke ser noe nub

Jeg har lurt litt på å ikke vite denne gangen, men må snakke med barnefaren først og høre hva han tenker om saken. Og han er ikke moden for å snakke enda.

Jeg har lurt litt på å ikke vite denne gangen, men må snakke med barnefaren først og høre hva han tenker om saken. Og han er ikke moden for å snakke enda.
Håper det ordner seg! Kanskje han venner seg mer til tanken om han får vite kjønn, at det blir litt mer reellt?

Eg truuur ikkje me vil vite. Eg spurte faktisk på tul men jordmor var veldig usikker og valgte å ikkje uttala seg:angelic:Så det har eg egentlig bestemt meg for å ta som eit teikn på at me ikkje skal vite for fødsel:p

Håper det ordner seg! Kanskje han venner seg mer til tanken om han får vite kjønn, at det blir litt mer reellt?
Ja, det tenker jeg også litt på. Men håper en ul (også) kan gjøre susen på det området.

Vi har planer om å ikke vite det før fødselen :)
Med nummer en og to var det uaktuelt å ikke få vite det! Med nummer to var vi hos en som er veldig god på å se kjønn i uke 12+3 fordi vi ikke klarte å vente :p Denne gangen fikk jeg det bare for meg helt i starten at jeg ikke ville vite og det synes mannen var greit. Har tatt NIPT test som jeg fikk svar på i dag, så hadde jeg ønsket å vite kjønn hadde jeg visst det nå.
Vi har en av hver fra før, så har alt vi trenger, og barnerom ordner vi nok ikke før ungen er rundt året uansett.

Vi har planer om å ikke vite det før fødselen :)
Med nummer en og to var det uaktuelt å ikke få vite det! Med nummer to var vi hos en som er veldig god på å se kjønn i uke 12+3 fordi vi ikke klarte å vente :p Denne gangen fikk jeg det bare for meg helt i starten at jeg ikke ville vite og det synes mannen var greit. Har tatt NIPT test som jeg fikk svar på i dag, så hadde jeg ønsket å vite kjønn hadde jeg visst det nå.
Vi har en av hver fra før, så har alt vi trenger, og barnerom ordner vi nok ikke før ungen er rundt året uansett.

Hvis jeg hadde hatt en av hver, så tror jeg at jeg også ville greid å ikke vite. :P
Men altså. Utgjør egentlig ikke store forskjellen. Bare, jeg vil kjøpe litt ROSA til denne ungen, da forrige unge arvet masse klær etter gutt (også var hun ikke gutt likevel). Hadde jeg fått gutt denne gang, så måtte jeg forberedt en større navneliste - guttenavn er vanskelig. :P
Så.. ville vite. :P

Jeg tror ikke jeg klarer å vente hele svangerskapet jeg :p kunne gjerne tenkt meg å fø vite det asap!! :wacky:

Samme her, skulle helst visst i går liksom :hilarious: men skulle ønske jeg hadde tålmodighet nok til å vente!:p

Jaa! Husker den gangen søsteren minn kom til verden så viste vi ingenting før hun kom. Og så stolt storesøster jeg var så hadde jeg laget to navn til henne, ett gutt og ett jentenavn :D det skjer ikke hos oss :p

Forrige gang visste vi ingenting- selv om alle sa det kom gutt så « visste» j at d var jente❤️ Vi skal prøve å ikke vite det nå heller, men kjenner d er litt værre da j ikke har noen så sterk magefølelse selv. Har alltid trodd j ville få to jenter til, og den ene har j jo fått- Da var j suuperkvalm hele hele tiden, nå har j ikke vært såå kvalm men vet ikke om dette er noe å gå etter. Første svangerskap var gutt og jente og det var et symptomfritt svangerskap jeg holder nok en liten knapp på jente om j måtte vedde- selv om d ikke spiller noen som helst rolle i hele verden❤️❤️! Men følelsen sist var helt ubeskrivelig å ikke vite det før lille kom til verden. Vi går nok for det samme nå. Var veldig spes på vei ned heisen til å ta ks, da min ul.jordmor igjennom hele svangerskapet sto der ved min side og blunket : «husk at jeg vet det da» nei det var spes. Tror vi må prøve å ikke vite nå heller❤️

Jeg har bestemt meg for at jeg ikke vil vite før baby kommer :happy: barnefar er en veldig bedagelig sørlending og har det ikke travelt med noe som helst, og kan godt vente til baby kommer han også. Trodde jeg skulle være mer gira på å vite enn det jeg er, så da går jeg bare inn for å finne ut i oktober :happy: like greit å ukke vite, for jeg har mange som strikker, og jeg vil ikke ha masse rosa eller blå klær, jeg vil heller ha kjønnsnøytrale farger :Heartred:love2

Back
Topp