Noen som ikke vil vite kjønn?

gulleliten2012

Forelsket i forumet
Dette er vår tredje, har gutt og jente fra før. Har veldig lyst til å ikke vite kjønnet, men gubben er ikke helt sikker.
Hva vil dere? :)

Vi må ikke vite det, vil peanøtten vis hva peanøtten er så går det også fint...

Jeg vil ikke vite, men gubben er så spent at han må vite :P

Jeg har erfaring med både å vite og ikke vite siden jeg har 2 fra før av.
Ut fra tidligere erfaringer har jeg veldig lyst til å vite, men gubben har ikke lyst til å vite. Så jeg har ikke bestemt meg enda for hva det blir til :)

Her skal vi vite :) har vurdert å ikke vite men det er så utrolig upraktisk

På hvilken måte synes du det er upraktisk?

Vi ville ikke vite med vår sønn, og kommer ikke til å ville vite om vi er så heldige å få en til heller. :)

Vil vite av praktiske grunner. Har to gutter fra før, er det en gutt til sparer jeg på klærne og om det er jente kan jeg begynne å sortere vekk gutteklær ;) Blir en del å oppbevare :P

Vi vil og vite. Iallfall jeg. Vi har egentlig ikke snakket om det enda. Men vi visste på nr 1 :)

Ville vite det med nr 1 (bestilte til og med privat UL to uker før OUL for å få vite det, var julegave til oss selv) nr 2 hadde jeg tenkt å ha det hemmelig. Men Legen forsnakka seg før han spurte om vi ville vite det. Denne gangen vil jeg ikke vite det heller. Vil ha litt overraskelse :)

Her skal vi ikke vite det vil ha det som overraskelse :) med første så ville vi vite det men denne gangen skal vi ha det som kinderegg hehe :p

Back
Topp