Noen som ikke tar lifeline gravid vitaminer?

bibibi

Betatt av forumet
Jeg tar folat og tran.. Har et ganske variert og godt kosthold fra før men ble plutselig veldig usikker..

Vil jo det beste for lille baby <3

Jeg tar forlat, ikke noe sånn pakke.. Gjorde det forrige gang også (folat altså) :-)

jeg tar folat hver dag, og sanasol og omega3-kapsler når jeg husker det.... trenger ikke kjøpe noe det står "gravid" på... folat er det aller viktigste og omega3 er også ganske viktig, kosttilskudd utover det får du nesten kjenne litt på selv om du har behov for...

Tok folat fram til kvalmen ble for ille.. nå klarer jeg ikke få de ned (enn så små de er).. 

Tar folat som jeg har fått på resept og kan derfor ikke kombinere det med en multivitaminpakke. 

Tar kun tran og folat etter oppfordring fra legen. 

Er forsiktig med å kombinere tran eller folsyra jeg tar med noe annet i fare for å få for mye. Spesielt vitamin A som ikke er bra å ta for mye av når man er gravid.

Folat og tran

Jeg tar folat, og så skulle jeg ta tranpiller...men det ender bare med at jeg får små oppstøt av tran hele dagen, så dropper det til den verste kvalmen er over.

Jeg tar ikke disse pakkene, jeg tar tran og folat. Tok gravid tilskudd i forrige svangerskap, men kan huske at jeg valgte å ikke fortsette, da vitaminene i disse pakkene ikke var noe særlig i tillegg til at jeg ønsket å ta møllers tran, ikke en ukjent tran. Jeg kommer til å ta tran og blåbær etter uke 12. Jeg var hos legen og manglet ingen vitaminer/mineraler så da trengs jo ikke påfyll helt enda.

Jeg tar folat hver dag, og omega 3 total nesten hver dag. Men jeg føler at jeg spiser variert, og har frukt og gr.saker hver dag, så føler ikke jeg mangler noe. Det å kjøpe lifeline gravid kun fordi det står gravid på, syns jeg blir litt dumt, jeg vil ikke bruke ekstra mye penger på de bare pga navnet.

Jeg personlig har aldri hørt om disse Lifeline Gravid vitaminene før jeg kom inn her på mars 13:-P Så nei, jeg tar dem ikke ;-) kun folat, og det må jeg pga at vi har ryggmargsbrokk i familien.

Jeg har brukt og bruker den pakka! Men syns det de andre sier høres like bra ut...
Om ikke bedre??!! hva vet eg...
lett med pakka er at eg har alt under "samma tak" :P men tippe nokk møllers tran er bedre, en den som er i pakka...
Måtte ha et opphold i perioder, for eg fikk ikke ned piller... spydde så mye, at eg brakk meg av alt på det verste...

Back
Topp