Noen som ikke skal

Gullklomp

Forelsket i forumet
Feire jul med småtrollene sine i år?

M skal til pappsen sin denne julen, mammahjerte mitt griner [:(]
Helt forferdelig å ikke skulle feire jul sammen med henne!
Har feiret med både henne og Bf de to første julene, men da var hun jo så liten, det er i år det er gøy med julenisse og pakker!

nei skal nok feire med ungene ja.. Men skjønner det er en vond tanke..... heldigvis er hun så liten enda, at du kan jo bare ha en liten ekstra julefeiring med henne når hun kommer hjem[:)][:)]

off skjønner at det er vondt men som nevt over at det er godt hun er så liten og du kan ha en mini feiring når hun kommer hjem.

sender en stor stor klem

Uff, jeg er overlykkelig for at jeg skal ha Torje altså!
Her er det ikke snakk om at vi skal ha annenhver jul. Hvis bf vil feire med Torje får han komme til oss.

Uff, skjønner at det er leit altså! [&:]

...men du kan trøste deg med at det er eeeenda gøyere med henne neste jul igjen, da holder hun ut lengre og forstår mer [;)] [:D]

Skjønner godt du syns det er trist. Vi bor heldigvis sammen og derfor feirer sammen[;)]

Kan du ikke lage en julaften for dere en annen dag da? Snuppa di vet ikke noe om datoer hun..[;)][:D] Får 2 julaften istedet hun da!![:D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

...men du kan trøste deg med at det er eeeenda gøyere med henne neste jul igjen, da holder hun ut lengre og forstår mer [;)] [:D]

Tenker jeg og, tror neste jul er den første de virkelig skjønner [;)] Men uansett, ser det er sårt [:o]

ORIGINAL: KathMor

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Tenker jeg og, tror neste jul er den første de virkelig skjønner [;)] Men uansett, ser det er sårt [:o]

signerer!

Ja, heldigvis kan jeg det! Vi skal feire "julaften" på lillejulaften her.. Hun merker nok ingen forskjell på det, men det gjør jo jeg!

Heldigvis har jeg henne på nyttårsaften, den syns hun nok er gøyere enn julaften, med masse snop, julebukk og raketter [:)]

Får håpe dere begge får en fin jul uansett! Glad jeg har ungene mine sammen med meg når jeg leser slike innlegg[:)]

ORIGINAL: Reinbue

Uff, jeg er overlykkelig for at jeg skal ha Torje altså!
Her er det ikke snakk om at vi skal ha annenhver jul. Hvis bf vil feire med Torje får han komme til oss.

Det er Bf sin helg, jeg skjønner godt at han ikke vil gi henne til meg da. Han har jo like mye lyst å feire jul sammen med henne som det jeg har. Hadde det vært min helg hadde jeg aldri gitt henne til han. Så det er jo ganske forståelig [:)]

ORIGINAL: shorty86

off skjønner at det er vondt men som nevt over at det er godt hun er så liten og du kan ha en mini feiring når hun kommer hjem.

sender en stor stor klem

Takk for stor klemm [:)]

Huff.. Skjønner at du ikke synest dette er så gøy nei[&o] Men dere kan ikke feire jul sammen da, allemann?

ORIGINAL: ..christine..

Huff.. Skjønner at du ikke synest dette er så gøy nei[&o] Men dere kan ikke feire jul sammen da, allemann?

Skulle ønske det var så lett.. Men det blir så rart, bestefaren og bestemoren til M er skilt, og i år skal de være hos bestefaren, og jeg er ikke noe stort fan av han! Jeg kunne jo så klart gjort det for å være sammen med M, men det blir litt feil å feire jul sammen med oldeforeldrene og grantantene til M når jeg ikke har noe med dem å gjøre lenge, hvis du skjønner [:)] Men hun kommer hjem 1. juledag, så det er jo bare en dag borte da..

Back
Topp