Noen som IKKE skal ta TUL?

Studenten

Studenten
Føler jeg er alene om å ikke ta TUL! Har rett og slett ikke så god råd. Er 7+5 bare. Hadde det ikke sist heller.

Eg blir kun å ta oul;) veit d e lenge å vente til mn e verd d;)

Føler det samme selv, har ikke tenkt til å dra på TUL hvis ikke legen henviser av en eller annen grunn på første kontroll :)

Blir ikke, skulle gjerne gjort det men er 3-4t kjøretur hver vei. Og formen er såpass crap at jeg ikke orker å kjøre den turen.

Hadde nok gjort det om det var mulig lokalt.

Jeg har heller ikke råd, men får det gratis da jeg har to ma i uke 12 bak meg.. tar ul annen hver uke.. hadde nok tatt om jeg ikke hadde fått det dekt også selv om jeg ikke har råd da jeg må ha bekreftelse på at alt er Ok :)

Jeg hadde ikke tenkt det nei. Gjorde ikke det forrige gang.
Men siden jeg nå er veldig redd for at det går galt har jeg lyst til å ta en UL allikevel, men da må det bli privat.

Jeg har heller ikke råd, men får det gratis da jeg har to ma i uke 12 bak meg.. tar ul annen hver uke.. hadde nok tatt om jeg ikke hadde fått det dekt også selv om jeg ikke har råd da jeg må ha bekreftelse på at alt er Ok :)

Da skjønner jeg at du hadde tatt det uansett <3

Ingen planer, selv om det sikkert kan være koselig. Nok å gjøre i arbeidstida likevel, og ikke så mye nytte i det, på et vis. Kunna selvsagt ønska at legen kunne tatt en gang eg var innom likevel, men tviler....
Ingen fare for at eg skal tro at eg ikke lenger er gravid, med jevnt uggen følelse i kroppen.....

Back
Topp