Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må være deilig å være så avslappet. Har du mye symptomer? Jeg har jo heller nada symptomer på at ting er galt, men skrekken tar meg allikevelJeg skal ikke på tul. Skjønner at folk vil sjekke tidlig om alt er ok med baby, men jeg velger å vente til oul jeg har ingen symptomer på at noe kan være galt, men hadde nok tatt tul om jeg hadde hatt blødning/smeter.
Var kjempestressa og engstelig i ei lang stund, men det gir seg mer og mer har mye gravidsymptomer, men kvalmen har endelig gitt seg, for det meste hvor langt er du på vei?Må være deilig å være så avslappet. Har du mye symptomer? Jeg har jo heller nada symptomer på at ting er galt, men skrekken tar meg allikevel
Jeg er 11+2,så hjerte som slo 6+5 på ultralyd. Men etterhvert som symptomene gir seg så kommer bekymringen. Nå har jeg kun ligamentsmerter et par ganger om dagen, knapt nok det og litt sånn "tyngdefølelse" nesten i livmoren, typ at noe skjer. Utover det litt trøtt og små uggen iblant....Var kjempestressa og engstelig i ei lang stund, men det gir seg mer og mer har mye gravidsymptomer, men kvalmen har endelig gitt seg, for det meste hvor langt er du på vei?
Du har jo en del symptomer enda da men skjønner bekymringen veldig godt! Vi krysser fingrene.Jeg er 11+2,så hjerte som slo 6+5 på ultralyd. Men etterhvert som symptomene gir seg så kommer bekymringen. Nå har jeg kun ligamentsmerter et par ganger om dagen, knapt nok det og litt sånn "tyngdefølelse" nesten i livmoren, typ at noe skjer. Utover det litt trøtt og små uggen iblant....