Noen som IKKE skal på tidlig ultralyd?

Jeg var ikke på tidlig ultralyd med nr.1 og det gikk helt fint. Hadde ikke behov for tidlig ultralyd da, men etter å ha vært igjennom MA klarer jeg ikke la være lenger.. Stoler ikke på at kroppen min ordner opp..

Jeg skal nok ikke på TUL. Får sjekka med doppler når jeg er 15 uker på vei ca. Synes det er kjemperart å ikke ha noe slags bekreftelse på liv på så lenge, og kjenner jeg ikke har så lyst å dele det med familien før jeg hører eller ser noe :oops:

Vi skal heller ikke på tidlig ultralyd. Vi har heller ikke muligheten, da vi evt må kjøre i 8t for å komme til nærmeste sted som tilbyr tidlig ultralyd... gleden ved å bo i Finnmark :rolleyes:

Vi drar heller ikke på tul da vi skal høre hjertelyd med Doppler nå i uke 12, og da det er 3,5 time til nærmeste ultralyd (Finnmark her også). Tenkte det var helt ok ettersom alt virker normalt, jeg ikke er i noe "risikogruppe" og pga tidlig Doppler. Fint å høre det er flere som ditcher tul!

Vi skal heller ikke på tidlig ultralyd. Jeg har en doppler hjemme som jeg har klart å finne hjertelyden med for et par uker siden så jeg vet at der er liv:Heartred det var veldig betryggende. Nå har magen begynt å vokse også så da blir ventetiden til oul litt lettere.
Men virker ikke som det er mange som ikke tar tul, en føler seg litt ensom;)

Ingen TUL her heller. Så det blir ekstra spennende på ordinær ul, som jeg ikke skal på før uke 19+6... :)

Back
Topp