Noen som ikke skal på tidlig ul?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Legen min spurte om jeg skulle på tidlig ul, og flere av mine venniner. Her inne er det mange som er på det. Tenker at det holder å vente noen uker til ordinær ul, det jeg ønsker å vite syns jo ikke nå allikevel... Flere som ikke skal på tildig ul eller?

Jeg skal vente til ordinær ul så lenge det ikke er noen tegn til at jeg burde gå før, selv om det hadde vært fint å få bekreftet at alt var bra allerede :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Jeg skal ikke på tidlig ul. Hadde jo vært greit å sjekke at alt er bra, men siden jeg sliter litt med angst og greier må jeg bare rett og slett ikke la sånne ting gå inn på meg og bare godta at det antageligvis går helt fint, selv om jeg ikke sjekker opp at det går fint. Foreløpig trøster jeg meg med at kvalmen etc er et godt tegn på at babyen lever :)

Jeg skal ikke. Blir en stund å vente til ordinær UL, men den som venter på noe godt osv... :D

Jeg har som regel vært det før, fått tett oppfølging i begge mine tidligere svangerskap siden jeg er hjerteoperert. Denne gangen skal jeg ikke før ordinær UL.. Synes det er helt greitt.. Er som regel viktigere å bli fulgt opp når man er kommet litt lenger ut i svangerskapet. Det gjelder ivertfall meg, har fått svangerskapsforgiftning på slutten av mine svangerskap. Håper jeg slipper unna denne gangen

Jeg skal ikke! Er min første graviditet og regner med at alt går bra.. Så stresser ikke med det:)

Var på tidlig UL med første, men det var bare siden jeg var usikker på hvor langt på vei jeg var da jeg var hos legen første gang.

Jeg skal heller ikke på tidlig ul, er mitt første svangerskap og har roen med at alt skal gå fint :)
Gleder meg veeldig til brevet i posten ang UL kommer :)

Skal ikke. Trodde man måtte ha en spesiell grunn for å bli sent på tillig ul jeg...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Back
Topp