Noen som ikke merker at de er gravid?

shewolf

Gift med forumet
Jeg merker ikke at jeg er gravid. Hadde det ikke vært for 3 positive tester, hadde jeg ikke visst noe om huleboeren i magen.

Nå når jeg vet at jeg er gravid, merker jeg jo noen symptomer som sikkert er relatert til graviditeten, som luft i magen. Av og til får jeg litt "strekking" nederst i magen, men jeg hadde nok ikke tenkt over dette heller dersom jeg ikke hadde testet.

Rare greier!

Med min forrige var jeg kjempekvalm og kastet opp mange ganger i løpet av et døgn! Håper jeg slipper det denne gangen :)

Flere her som ikke merker at de er gravid?

Føler meg ikke gravid, men har tatt to veldig positive tester. Er mye trøtt, og kjenner det strekker i magen noen ganger. Og må tisse litt oftere... Likevel - gleder meg til å høre hjertelyd :-)

Gleder meg til å høre hjertelyd eller se at det er noe inni der, ja. Blir mer virkelig da, siden jeg ikke føler meg gravid enda.

Men det er nok litt tidlig til å føle seg gravid enda, kanskje. Vil nok føle det etter hvert som magen vokser. Hihi!

Føles uvirkelig her, og skal på privat UL rundt uke 12. Håper å kunne holde det hemmelig til da, om ikke magen popper ut tidligere da..

Jeg har ikke så store symptomer jeg heller; ømme bryster og trøtt. Stikking/strekking i magen. Begynner å merke det i bekkenet og ryggen, men det har nok mye å gjøre med turboen på 11 mnd:) Og så er jeg sulten, blir svimmel og uvel om det går for lenge mellom måltidene. Ikke akkurat så mye som skriker gravid, men det hadde jeg ikke sist heller. Er mer at jeg kjenner igjen tegnene fra sist gang:)

Jeg merker heller ikke noe spesielt. Feller meg trøtt om dagen, men kan like gjerne skylde på eldstemann som er nattevåken nå pga tenner .

eneste jeg merker er oppblåst mage på kvelden. men etter å ha vært på sykehuset i går hvor de ikke fant noen ting (ble gravid med spiral - og det er veldig tidlig - vet ikke selv hvor langt jeg er på vei) så sitter jeg igjen og er redd for at det ikke er noe der allikevel.

selv om jeg har tatt 5 tester hvor alle har vært positive.

så gleder meg til å få noen klare symptomer på at det er noe der! :)

Fikk symptomene denne uken, 5+3, kvalme, svimmel, syke humørsvigninger, ømme bryst. Håpte symptomene skulle komme slik at det skulle bli mer virkelig, men angrer på det nå:p Kunne godt ha vært foruten:)

Kjenner svært lite jeg også!
Tisser oftere, og er ekstremt trøtt, men ellers merker jeg lite..
Fikk ta en ny hcg i går, da jeg hadde SA i påsken og er så bekymra..
Når svaret kommer i morgen, bestiller legen tidlig ul til meg, sånn at jeg kan få slappa av litt :)

Jeg er 4+4 i dag. Har ilinger nedover låren og "hovne" bryster. Ellers så merker jeg svært lite :) Glemmer nesten at jeg går rundt med et lite frø i magen!!!

Back
Topp