Noen som ikke kommer til å jobbe så mye?

Ønsker<3

Elsker forumet
Jeg ver me meg selv at jeg ikke kommer ut i full jobb i løpet av svangerskapet.. Har vært 100 % sykmeldt nå siden uke 6, og er de fortsatt til den 18 mars.. Har fått bekkenproblemer allerede og går til fysio :/ fungerer greit så lenge jeg ikke gjør noe.. Men skal i møte med sjef og fysio for å finne ut hva jeg skal gjøre hvor mye jeg evt skal jobbe!

Vet ikke hvor mye jeg kommer til å jobbe. Er foreløpig 100% sykemeldt til 18 mars. Sliter med kraftig kvalme, hodepine og er veldig mye svimmel. Håper at jeg blir bedre i uke 12.

Jobber ca 3-4 dager i uken, og går på kveldsskole i tillegg, merket til tider at d er mye å gjøre, men formen er grei så er glad at j kan jobbe så lenge som mulig, uff du fikk tidlig bekkenproblemer, håpe at d går bra :)

Ja fikk veldi tidlig problemer :/ men får helsivis øvelser fra fysio og dkal begynne på bassengtrening :)

Vært 50% sykemeldt til nå, men siden jeg har ett risikoyrke så blir det vel ikke så veldig mye mer jobbing frem til fødsel:( Kjedelig!!

Aner ikke enda, mn sist jobba jeg til uke 28 og det var tungt! Kjente det i ryggen og slet med søvn :( tror ikke jeg vil klare jobbe 100% denne gang.

er 100% sykemeldt nå pga låsninger i ryggen, bekkenløsning og vanvittig svangerskaps migrene. så ut i jobb kommer jeg nok ikke med det første.

Er 30% sykemeldt nå og ser ikke for meg å gå opp igjen, men håper å slippe å være med sykemeldt! Må ut av huset...siste gikk jeg hjemme hele svangerskapet. Det ble jeg jo helt tullete av!

Jeg er 100 % sykemeldt nå, og er det fram til den 19 mars, håper jeg kan jobbe litt etter det, håper på 2 dager i uka istarten, så får man se hvor det bærer hen. Sist jobbet jeg helt ut, men fikk tilrettelegging på jobb. Vet ikke om jeg klarer det nå, lang reisevei, og et bekken som har begynt å tulle, og en kvalme som melder sin ankomst ved den minste anstrengelse.

me får sjå.. sist var jeg mye sykemeldt.. men har ikke vært det hittil.. bekkenet har begynt å krangle litt..

Jeg er 100% sykmeldt fram til 13. mars, men det er for å ta meg igjen etter lungebetennelsen. Håper jeg får til å jobbe fullt fram til jeg går ut i permisjon, men jeg tar det som det kommer. Jeg er heldig å jobber på kontor uten fysiske belastninger, og har det allerede ganske fleksibelt, så sånn sett vil jeg tro det skal gå bra :)

Er 40% sykemeldt no, pga forkjølelse som ikkje forsvinn og pga ufattelig trøtthet...er aleine med jenta mi på snart 2år i vekene (samboer er bare hjemme i helgene) og kjenne er tar på. Sånn som ting er no så trur eg ikkje at eg orker jobbe fult i svangerskapet....om eg kan jobbe slik eg gjør no så blir eg fantastisk glad!

Back
Topp