Noen som ikke kjenner liv?

Blomkarse

Glad i forumet
*MIA*
Februarlykke 2022❄️
Nå er jeg ikke lengst på vei her, har termin 27 april. Men jeg trodde jeg kjente liv på denne tiden forrige gang.. Er jo nummer tre også, trodde det ble tidligere for hver gang? Nå er jeg sikkert hysterisk men virker som mange her inne har kjent liv lenge. Vet ikke åssen morkaka ligger, har oul 28.nov...

Eg har termin 25 april så e ca like langt då:-) eg kjenne kunn litt sommerfugla ikkje direkte spark! E min 3 og:-) men med nr 2 kjente eg ingenting før veke 22!
Viss morkaka ligge forran så kan da ta ei stund før babyen sparke hardt nok;-)

• Liker
Reactions: lou
Nå er jeg ikke lengst på vei her, har termin 27 april. Men jeg trodde jeg kjente liv på denne tiden forrige gang.. Er jo nummer tre også, trodde det ble tidligere for hver gang? Nå er jeg sikkert hysterisk men virker som mange her inne har kjent liv lenge. Vet ikke åssen morkaka ligger, har oul 28.nov...

Jeg kjenner ikke :-( har termin 22/4, er første baby så vet heller ikke helt hva jeg skal kjenne etter :-((

Har samme termin som deg, kjenner ingenting!
Hadde forliggende morakake på ul i uke 13, jordmor sa at det kunne gå lang tid før jeg merket noe...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

• Liker
termin 15.april og nr.3 her også.. har kjent mindre denne gangen enn med nr.2.. men har fått et par kjempespark innimellom der jeg har støkkt nokså godt.. har kjent litt romtering og snuing, men da har jeg ligget heeeelt stille i senga med magen litt i klem ned mot madrassen.. likte nok ikke å få det så trangt..

• Liker
Termin 30 april her. Kjenner romstrering noen ganger. Kun hvis jeg ligger heeeelt stille og kjenner veldig godt etter. Og ikke hver gang da heller.

Min tredje også.

• Liker
Jeg er gravid med nummer 2 og 18 uker på fredag i følge tidlig ul. Først kjendt liv nå to siste dagene :-) Trøst deg med at du er nærmere enn noen gang til å få kjenne bevegelser i magen! :-D er bare snakk om dager eller uker så kjenner du nok :-)

• Liker
Førstegangsgravid. Kjenner ingenting... Tror jeg. Hvertfall ingen merkbare bevegelser der nede. Er 18+ 4 i følge min egen termin. Oul på fredag.

Men vet morkaka ligger foran, så er nok mye derfor jeg heller ikke kjenner noe.

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker
Ble beroliget nå:) og er jo sant at det er veldig kort tid til vi alle kjenner masse spark! Har jo lite tid i løpet av dagen og til å kjenne etter. Men får bare smøre meg med tålmodighet og ikke stresse/bli bekymret...

Jeg er i uke 17 og er andregangsfødende jeg kjenner ikke noe liv enda. Jeg vet morkaka ligger foran hos meg. Gleder meg til å kjenne liv, men er ikke annet å gjøre enn å vente :)

Kjente noe liv forrige helg, men det ble liksom borte igjen, og jeg begynner å
lure på om jeg innbiller meg de små bevegelsene som forekommer særs sporadisk,
eller om det faktisk er babyen som beveger seg...
Har termin 24. april og dette er mitt andre barn.

Første gang, vet ikke hvor kaka ligger, er 18+0 i dag og kjenner nada. Eller... kjenner at livmoren vokser, og at bekknet løsner, men det er ikke det jeg lengter etter å kjenne ;P

Back
Topp